پیکان 3 بر صفر برنده دیدار ناتمام مقابل صنعت نفت آبادان، جریمه نقدی و محرومیت از یک دیدار خانگی برای آبادانی ها

به گزارش بلاگ پو، کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار نیمه تمام دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان صادر کرد.

پیکان 3 بر صفر برنده دیدار ناتمام مقابل صنعت نفت آبادان، جریمه نقدی و محرومیت از یک دیدار خانگی برای آبادانی ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار گردید که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت یاری داور دوم که منجر به مصدومیت وی شد و در بازی وقفه ایجاد کرد، رخ داد. همچنین به دلیل ورود تماشاگران به زمین بازی و نیمه تمام ماندن مسابقه در حالی که نتیجه بازی 2 بر یک به سود تیم پیکان بود، داور این دیدار را نیمه تمام اعلام نمود و اجازه ادامه بازی را نداد.

کمیته انضباطی پس از آنالیز پرونده و گزارش داور و مسئولین برگزاری مسابقه با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام نمود.

همچنین برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت در تاریخ 97، 6، 31 و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

دستور موقت فوق نیز ملغی الاثر می باشد و بدل پرونده در خصوص رسیدگی به تخلفات 4 نفر از تماشاگران آشوبگر باهویت اعلامی در پرونده مفتوح می باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2339

به "پیکان 3 بر صفر برنده دیدار ناتمام مقابل صنعت نفت آبادان، جریمه نقدی و محرومیت از یک دیدار خانگی برای آبادانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان 3 بر صفر برنده دیدار ناتمام مقابل صنعت نفت آبادان، جریمه نقدی و محرومیت از یک دیدار خانگی برای آبادانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید