پیش بینی گلدمن ساکس در مورد پیروزی ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - تحلیلگران شرکت خدمات مالی و بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکا موسوم به گلدمن ساکس پیش بینی کردند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده پیروز خواهد شد.

پیش بینی گلدمن ساکس در مورد پیروزی ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری بلومبرگ، تحلیلگران این شرکت گفتند که ترامپ با توجه به چشم انداز اقتصاد آمریکا، با اختلاف اندکی از نامزدهای رقیب خود در این انتخابات پیشی می گیرد.

براساس اعلام تحلیلگران این شرکت، ترامپ با پنج تا شش درصد رای بیشتر، رقبای خود را مغلوب می کند. الک فیلیپس و بلیک تیلور اقتصاددان های شرکت گلدمن ساکس با انتشار گزارشی اعلام کردند که دستاوردهای اولین دوره ریاست جمهوری ترامپ و عملکرد به نسبت قوی وی در حوزه اقتصاد، شانس وی را در پیروزی برای دور دوم انتخابات بالا می برد.

پیش بینی جدید گلدمن ساکس برای اقتصاد آمریکا حاکی است که اقتصاد این کشور در سال جاری 2.5 درصد و 2.3 درصد در سال 2020 رشد می کند، روندی که کاهش 3.3 درصدی نرخ بیکاری در آمریکا را در سال آینده به همراه خواهد داشت و از رقم 3.7 درصدی سال جاری می کاهد.

به گزارش خبرنگاران، نتایج نظرسنجی اخیر موسسه راسموسن نشان می دهد که 53 درصد از مردم آمریکا از عملکرد شغلی ترامپ راضی و 45 درصد از آن ناراضی اند.

همچنین اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه راسموسن بیانگر این مساله است که میزان رضایت مردم از عملکرد شغلی باراک اوباما در دوره نخست ریاست جمهوری اش، 47 درصد بوده است.

موسسه راسموسن در این نظرسنجی از یک نمونه آماری یک هزار و 500 نفره پرسش کرده و حاشیه خطای این نظرسنجی مثبت یا منفی 2.5 درصد اعلام شده است.

شبک**اروپام**9109**1708

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6224

به "پیش بینی گلدمن ساکس در مورد پیروزی ترامپ در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی گلدمن ساکس در مورد پیروزی ترامپ در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید