پیش بینی برداشت 2 هزار و 500 تن میگو از مزارع گلستان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی در دومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراکز عمل آوری و فرآوری آبزیان گلستان اظهار کرد: از تمامی مراکز عمل آوری درخواست دارم سریعتر آماده دریافت میگو شوند و اگر مسئله ای وجود دارد برطرف تا صنعت میگوی استان ضربه نخورد.

پیش بینی برداشت 2 هزار و 500 تن میگو از مزارع گلستان

قدس علوی با بیان این که فصل عمل آوری میگو یک ماه طول خواهد کشید، اعلام کرد: طبق اعلام آمادگی مراکز عمل آوری فعال در استان می توان گفت روزانه 100 تن میگو در استان عمل آوری خواهد شد و این میزان با احتساب پیش بینی فراوری بالغ بر دو هزار و 500 تن حدود 26 روز الی یک ماه طول خواهد کشید که تمامی میگوی فراوریی عمل آوری و فرآوری گردد.

وی در سرانجام توضیح داد: شرایط را مغتنم بشماریم و سعی کنیم نهایت استفاده را از این محصول باکیفیت جهت رونق اقتصادی استان ببریم، امیدوارم جشن برداشت میگو را بهتر از سال گذشته و با رکورد زنی مجتمع پرورش میگوی گمیشان برگزار کنیم.

لازم به ذکر است ذخیره سازی بچه میگو از 24 اردیبهشت در 830 هکتار و در قالب 50 مزرعه در مجتمع پرورش میگوی گمیشان انجام شد و به زودی فصل برداشت این محصول شروع می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1427

به "پیش بینی برداشت 2 هزار و 500 تن میگو از مزارع گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی برداشت 2 هزار و 500 تن میگو از مزارع گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید