پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی کند

به گزارش بلاگ پو، پروانه معصومی که به خاطر کرونا این روز ها از خانه خارج نمی گردد، می گوید در خانه کتاب و روزنامه می خواند و سریال های جدید را اصلا تماشا نمی کند. او هم مثل خیلی از مردم ترجیح می دهد سریال های تکراری را تماشا کند.

پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی کند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این بازیگر باسابقه با تاکید بر اینکه در حال حاضر در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نمی نماید و در حقیقت اصلا از خانه خارج نمی گردد، گفت: به خاطر کرونا کار نمی کنم. اگر این بیماری تمام گردد مسلما باز هم کار خواهم کرد اما به خاطر این بیماری در خانه مانده ام و از خانه خارج نمی شوم.

او افزود که در روزهای کرونایی تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که روزنامه ها را بخواند، کتاب بخواند و خبرگزاری ها و سایت های خبری را هم چک کند.

معصومی در پاسخ به این پرسش که چقدر سریال های جدید تلویزیونی را دنبال می نماید؟ گفت: برخی از این کارهای ضعیف را تماشا نموده ام اما من در مجموع سریال های جدید را نگاه نمی کنم. کانال آی فیلم یا تماشا را نگاه می کنم. هنوز هم سریال های قدیمی که متعلق به سال ها قبل است خیلی بیشتر به دل می نشیند.

او با بیان این اینکه آخرین سریالی که در آن بازی داشته سریال شرایط خاص بوده است، گفت: در این مدت خیلی پیشنهاد کاری داشتم نمی دانم چرا در ایام کرونایی انقدر پیشنهاد زیاد داشتم اما هیچکدام را نپذیرفتم من از در خانه خارج نمی شوم آن وقت بروم بیرون برای فیلم بازی کردن؟

این هنرمند در انتها از مردم خواست تا جایی که می توانند از خانه ها بیرون نروند و به فکر کادر درمان باشند. او افزود: آدم واقعا در مقابل کادر درمانی کشور شرمسار و خجالت زده می گردد. من چون دو سه بار به خاطر کاری به بیمارستان رفتم وقتی نگاهشان می کنم می بینم خیلی آدم های باگذشتی هستند و از همه چیزشان گذشتند. کمی فکر این افراد باشیم. کمی سفر ها را کم کنیم. من تهران زندگی نمی کنم و در یکی از روستاهای استان گیلان هستم. زمان تعطیلات که می گردد انقدر همه هجوم می آوردند به شهرهای شمالی که ما برای همان هفته ای یک بار خریدمان هم به زور از خانه خارج می شویم. چرا باید اینطور باشد؟ ما هم دلمان می گیرد. من هم هفت ماه است که خواهرانم را ندیده ام و دلم تنگ شده است. باید تحمل کرد تا ان شاءالله به خوبی و خوشی این بیماری تمام گردد و باز هم بتوانیم دورهم جمع شویم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33631

به "پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید