پایانی بر یک شایعه؛ شجاعی و دژاگه: از تراکتور جایی نمی رویم

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- در تراکتور خواهیم ماند و جدا نخواهیم شد؛ این نقل قول مشترک شجاعی و دژاگه برای انتها دادن به شایعه جدایی بود.

پایانی بر یک شایعه؛ شجاعی و دژاگه: از تراکتور جایی نمی رویم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تمرین امروز تراکتور بدون حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه شروع شده بود، کاپیتان های تراکتور خودشان را به تمرین رساندند و رسانه رسمی باشگاه با انتشار عکسی از این دو کنار رسول خطیبی به تمام سو تفاهم ها و شایعه ها سرانجام داد. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم تراکتور، با حضور در تمرین این تیم و دریافت عکس یادگاری کنار رسول خطیبی به شایعات جدایی خود سرانجام دادند.

شایعه جدایی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی از دیدار این دو کاپیتان با علیرضا رحیمی معاون سابق باشگاه در بیمارستان محل کار رحیمی شروع شد. وقتی رحیمی در صفحه شخصی اش نوشت به مدیریت و کادرفنی هشدار می دهم مسعود و اشکان باید برای آسیا بمانند، برای همه این باور به وجود آمد که خطیبی میخواهد هر دوی آنها را کنار بگذارد. در ادامه شایعه شد رسول در تمرین دیروز پشت سر مسعود حرفی زده که این حرف دلخوری اشکان را به همراه داشته و این دو تصمیم به جدایی از تراکتور گرفته اند.

ساعتی بعد مالک باشگاه تراکتور حکم عزل معاون باشگاه را امضا کرد و خبر قطع همکاری با علیرضا رحیمی رسانه ای شد تا این گونه به نظر برسد که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه آخرین حامی خود برای ماندن در تراکتور را از دست داده اند. وقتی تمرین امروز بدون حضور این دو استارت خورد دیگر جایی برای تردید باقی نماند که جدایی اشکان و مسعود قطعی است. در تهران هم زمزمه هایی شنیده می شد که این دو بازیکن قصد دارند به استقلال ملحق شوند اما دقایقی قبل مصاحبه ای از رسول خطیبی روی خروجی رسانه رسمی تراکتور نهاده شد که به معنی مخالفت رسول با جدایی کاپیتان های تیمش بود. در این مصاحبه رسول تاکید نموده بود عده ای می خواستند اشکان و مسعود را مقابل او قرار بدهند که با درایت مالک باشگاه این توطئه خنثی شد. خطیبی اسمی از رحیمی نیاورده اما به نظر می رسد منظور سرمربی تراکتور از عده ای، معاون معزول باشگاه باشد. همین مصاحبه کافی بود تا اشکان و مسعود با خیال راحت از این که خطیبی مسئله ای با ماندن آنها در تراکتور ندارد، به تمرین بروند. البته منابع غیررسمی می گویند کاپیتان ها در این فاصله با زنوزی هم صحبت کردند و این صحبت نیز در ماندن آنها نقش داشت.

در ادامه رسانه رسمی برای سرانجام دادن به تمام شایعات و سو تفاهم ها عکسی از رسول خطیبی که بین اشکان دژاگه و مسعود شجاعی ایستاده، منتشر کرد و از قول این دو نوشت کنار رسول می مانند.

آنچه در رسانه رسمی تراکتور آمده همین جند جمله است؛

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه: کنار رسول خطیبی با قدرت در تراکتور ادامه می دهیم. از اول هم قرار نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شویم.

هرچه بود میان کاپیتان ها و رسول صلح برقرار شد و تمام دیوار ها و آوارها را بر سر علیرضا رحیمی ریختند.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که در سومین سال حضور خود در تراکتور شرایط پیچیده ای را سپری نموده اند، حالا در واپسین روزهای جابجایی به تیتر یک پنجره زمستانی تبدیل شده اند. شایعات از این قرار بوده اند که اشکان دژاگه مسیری مشابه با احسان حاج صفی را طی می نماید و به جای اصفهان با بلیط تهران راهی پایتخت می گردد تا پیراهن استقلال را بر تن کند. هم چنین درباره مسعود شجاعی نیز شایعاتی از این دست وجود داشته اند و به نظر می رسید که جدایی حداقل یکی از آن ها اجتناب ناپذیر است.

این اتفاق در حالی قریب الوقوع به نظر می رسید که چندی قبل احسان حاج صفی با بخشش طلب خود تراکتور را به مقصد سپاهان ترک کرد تا یک خسران عظیم را برای تی تی های شهر تبریز ثبت کند و طبیعتا جدایی یک کاپیتان دیگر می توانست اوضاع را برای تراکتوری ها بحرانی ساز د ث فشار طرفداران را بیشتر کند.

اما در همین حال و در شرایطی که گمانه زنی ها به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور ابتدا مصاحبه مفصلی از رسول خطیبی منتشر کرد و سپس نقل قولی از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه. رسول خطیبی گفته بود که به اشکان و مسعود احتیاج مبرمی دارد و نمی خواهد که آن ها را از دست بدهد.

لحظاتی بعد تصویر دو کاپیتان تیم ملی در کنار رسول خطیبی و با این توضیح منتشر شد که خود آن ها هم می خواهند در تراکتور بمانند. نقل قول آن ها بدین توضیح بود: در کنار رسول خطیبی با قدرت در تراکتور ادامه می دهیم. از اول هم قرار نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شویم.

حال با توجه به این تصویر و مصاحبه های دوگانه، اخبار درباره این انتقال عظیم از تبریز به تهران لحظه به لحظه کم رنگ تر می گردد و به نظر می رسد که دو ستاره فوتبال ایران حداقل در نیم فصل پیش رو تراکتوری بمانند و سپس شاید تصمیم جدیدی بگیرند.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ابتدای لیگ هجدهم به همراه احسان حاج صفی قراردادی سه ساله با تراکتور امضا کردند اما با توجه به طلبی که از تراکتور دارهد و هم چنین بندهای موجود در قرارداد می توانند با این باشگاه قطع همکاری نمایند. با این حال در فاصله 48 ساعت تا سرانجام جابجایی زمستانی آن ها اعلام نموده اند که قصد دارند کنار رسول خطیبی بمانند و در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45894

به "پایانی بر یک شایعه؛ شجاعی و دژاگه: از تراکتور جایی نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانی بر یک شایعه؛ شجاعی و دژاگه: از تراکتور جایی نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید