وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی خواهد بماند را نباید نگه داشت

به گزارش بلاگ پو، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به مسئولان این باشگاه توصیه کرد که هم تیمی برزیلی او را برخلاف میلش در پارک دو پرنس نگه ندارند.

وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی خواهد بماند را نباید نگه داشت

به گزارش خبرنگاران، مارکو وراتی هافبک تیم فوتبال پاری سن ژرمن جزو آن دسته از افرادی است که معتقدند تصمیم ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی برای نگه داشتن نیمار در این تیم اشتباه است.

نیمار مدت هاست که گفته می خواهد از پاری سن ژرمن برود و به بارسلونا برگردد اما PSG مانع بزرگی بر سر راه بازگشت او به نوکمپ قرارداده و گفته که باید همان 222 میلیون یورویی که دو سال پیش صرف حرید این بازیکن برزیلی شد به این باشگاه برگردد تا با جدایی اش موافقت کند.

وراتی در این باره به رادیو مونت کارلو گفت: نیمار؟ من با او صحبت ننموده ام اما می دانم که پس از مصدومیتش که او را از حضور در کوپا آمه ریکا محروم کرد، دارد روزهای سختی را سپری می نماید. رفتن او مرا ناراحت می نماید، هر چند خودم هرگز از زبان خودش نشنیده ام که بگوید می خواهد برود. من ترجیح می دهم که نیمار اینجا در کنار ما بماند.

وضعیت فعلی نیمار تا حدودی شبیه وضعیت خود وراتی در تابستان سال 2017 است، زمانی که او در آستانه ترک پاری سن رژمن و پیوستن به بارسلونا قرار داشت. او اضافه نمود: در آن روزها، من احتیاج داشتم که پاری سن ژرمن به من توضیحاتی ارائه کند. من آن روزها وضعیتی را در پاری سن ژرمن شاهد بودیم که به هیچ عنوان شبیه وضعیت یک باشگاه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نبود. با این حال با باشگاه صحبت کردم و بعد از شنیدن توضیحات مسئولان آن، راضی شدم که بمانم.

هافبک ایتالیایی PSG اضافه نمود: هیچ کسی مرا مجبور به ماندن در پاری سن ژرمن نکرد اما فکر می کنم وقتی دل بازیکنی با یک تیم نیست و می خواهد برود، باشگاه باید به او اجازه رفتن بدهد. من با آنچه باشگاه برای موافقت با انتقال نیمار درخواست نموده موافقم اما نمی گردد به زور بازیکنی که می خواهد برود را نگه داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9520

به "وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی خواهد بماند را نباید نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی خواهد بماند را نباید نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید