واکنش پمپئو به تحریم های اعمالی جدید آمریکا علیه ایران

به گزارش بلاگ پو، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد تحریم کسانی که با فعالیت های هسته ای ایران در ارتباط بوده اند، تنها بخشی از کمپین فشار حداکثری این کشور علیه جمهوری اسلامی بوده است.

واکنش پمپئو به تحریم های اعمالی جدید آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرنگاران، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز آدینه در واکنش به قرار دریافت نام 12 فرد و شرکت در لیست تحریم های آمریکا در توییتی نوشت:

به عنوان بخشی از کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، ایالات متحده مجموعه ای از افراد و شرکت ها که در فراهم کردن مواد لازم برای برنامه هسته ای ایران دست داشتند را تحریم نموده است. بزرگ ترین حامی تروریسم در دنیا نباید به غنی سازی اورانیوم مشغول باشد.

به گزارش خبرنگاران، وزارت خارجه آمریکا روز آدینه گفت که ایالات متحده، 12 شخص و شرکت که در زمینه اشاعه هسته ای از جمله ارسال فناوری به کمپانی های ساخت سانتریفیوژ ایرانی فعالیت داشتند را تحریم نموده است.

وزارت خارجه آمریکا همچنین در ادامه توسعه فعالیت های حساس هسته ای توسط ایران از جمله افزایش میزان و سطح غنی سازی اورانیوم را محکوم کرد.

این وزارتخانه همچنین ادعا کرد که ایران دلیل معتبری برای توسعه برنامه های هسته ای خود ندارد و این کار را تنها برای اخاذی از جامعه بین المللی انجام می دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9152

به "واکنش پمپئو به تحریم های اعمالی جدید آمریکا علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پمپئو به تحریم های اعمالی جدید آمریکا علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید