واکنش سازمان سینمایی به قاچاق نسخه باکیفیت و بدون آرم رحمان1400

به گزارش بلاگ پو، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره پخش غیرقانونی رحمان 1400 مطرح نمود که از عامل پخش رحمان 1400 در فضای مجازی شکایت می کنیم.

واکنش سازمان سینمایی به قاچاق نسخه باکیفیت و بدون آرم رحمان1400

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره انتشار غیرقانونی فیلم سینمایی رحمان 1400 در فضای مجازی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، اقدامات لازم را انجام داده ایم و امروز هم از طریق مراجع قضایی از پخش کننده این فیلم در فضای مجازی شکایت می کنیم.

سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در این باره توضیح داد: انتظار سینماگران از ما این است و وظیفه جدی خود هم می دانیم که با ابزار قانونی که در اختیار داریم بازدارندگی لازم را در مقابل پخش های فاقد حقوق مالکانه ایجاد کنیم تا حقوق سازندگان آثار سینمایی حفظ شود.

وی افزود: البته نسخه ای که از این فیلم منتشر شده با کیفیت و بدون آرم است و این موضوع برای اهل فن، به اندازه کافی گویاست. از نظر ما انتشار این نسخه غیرقانونی علاوه بر خسارتی که به صاحبان فیلم زده است یک جرم نیز مرتکب شده زیرا فیلمی بدون اصلاحات را منتشر کرده است.

معاون ارزشیابی و نظارت ادامه داد: قاعدتا الان کسانی که نسخه اصلی در اختیارشان بوده در محضر دادگاه پاسخگو خواهند بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12894

به "واکنش سازمان سینمایی به قاچاق نسخه باکیفیت و بدون آرم رحمان1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان سینمایی به قاچاق نسخه باکیفیت و بدون آرم رحمان1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید