واردات انسولین با چند برابر قیمت واقعی !

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تخلفات در حوزه واردات انسولین قلمی با قیمت غیر واقعی از یک شرکت خارجی و فروش گرانقیمت آن برای چندین سال به کشور در حال بررسی است و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

واردات انسولین با چند برابر قیمت واقعی !

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر حسینعلی شهریاری گفت: پیگیری هایی در مورد واردات انسولین به چند برابر قیمت اصلی از مدیران سازمان غذا و دارو داشتیم که گفتند شرکت خارجی انسولین قلمی را با قیمت غیر واقعی به ما می فروخته و مذاکراتی انجام داده اند که بعد از این با همان قیمتی که به سایر کشور ها عرضه می کند به ما هم بفروشد و اکنون این مشکل رفع شده است.

وی درباره تخلفات برخی مدیران وقت سازمان غذا و دارو برای چند سال واردات با قیمت غیر واقعی گفت: در مورد تخلفات هم قوه قضاییه، هم سازمان بازرسی و هم نیرو های اطلاعاتی ورود می کنند که برخورد های قابل توجهی هم تا کنون اجرا شده است و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای دکتر شهریاری افزود: اکنون ما با کمبود انسولین قلمی روبرو هستیم و برای تأمین ارز و انتقال ارز آن هم مشکل داریم، از آنجایی که اغلب بیماران دیابتی تمایل به استفاده از انسولین قلمی دارند و مصرف آن برای بیمار آسان تر است باید برای رفع کمبود ها تلاش کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38853

به "واردات انسولین با چند برابر قیمت واقعی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات انسولین با چند برابر قیمت واقعی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید