همه مصائب آبی ها در فصل جابجایی، صفر ها مقابل اعداد کفایت نمی کند

به گزارش بلاگ پو، مدیران استقلال تهران در حالی به دنبال مربی خارجی رفته اند که مبلغ سنگینی بدهکار هستند.

همه مصائب آبی ها در فصل جابجایی، صفر ها مقابل اعداد کفایت نمی کند

به گزارش ، مدیران باشگاه استقلال تهران با مسائل اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می نمایند. هنوز 50 درصد از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت پرداخت نشده است، با وینفرد شفر سرمربی سابقشان تسویه حساب ننموده اند، پرونده شکایت پروپچیچ در فیفا باز شده است و با این اوضاع اقتصادی می خواهند با پاتوسی هافبک تاثیر گذار خود قراردادشان را تمدید نمایند و سراغ مربی خارجی هم بروند.

شفر؛ طلب سنگین به خاطر قرارداد سال بعد

مبلغ قرارداد وینفرد شفر سرمربی سابق آبی پوشان و دستیارانش، برای فصل آینده یک میلیون و 200 هزار دلار است. گفته می گردد که مدیران استقلال برای پرداخت این مبلغ، با او در حال مذاکره و توافق هستند. اما به هر حال قرار نیست که شفر بخش زیادی از این پول را به مدیران استقلال ببخشد. آن هم با آن شکل عجیبی که پیرمرد آلمانی از استقلال جدا شد. هنوز تعیین نیست آن روزی که شفر خبر برکناری اش از استقلال را شنید، به چه دلیل سر تمرین استقلال رفت، اما از آن بدتر برخورد استقلالی ها با او بود. به هر ترتیب ساشا پسر وینفرد شفر، از تمام آن لحظات فیلم برداری نموده است. باید توجه کرد که یک میلیون 200 هزار دلاری که استقلال به شفر بدهکار شده، برای فصل آینده است.

پروپچیچ؛ پرونده جدید در فیفا

اگر بازیکن خارجی به استقلال و پرسپولیس بیاید و پس از اتمام قراردادش با این تیم ها شکایتی علیه شان نکند، باید تعجب کرد. جدیدترین بازیکنی که یک پرونده جدید از تیم های ایرانی در فیفا بازنموده است پرو پچیچ است. این بازیکن کروات لیگ چهاردهم به جمع شاگردان پرویز مظلومی اضافه شد، اما در تمام بازی های آن فصل فقط 3 گل به ثمر رساند و حالا با گذشت 4 سال ادعا می نماید که 350 هزار دلار از استقلال طلب دارد. البته شنیده می گردد که مدیران استقلال می خواستند این مبلغ را از درآمد تیم شان در آسیا پرداخت نمایند که فیفا اجازه چنین کاری را به آن ها نداده است.

پاتوسی؛ واجب تر از هر خارجی

مدیران استقلال در ابتدای فصل 2 بازیکن خارجی جدید خریدند. اما خیلی زود برای طرفداران استقلال محرز شد که گرو و نیومایر برای آن ها تیام و چپاروف نمی شوند. در تعطیلات نیم فصل امیرحسین فتحی از خرید آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی اطلاع داد. پاتوسی در یک نیم فصل هم برای استقلال گل زد و هم پاس گل های زیادی به هم بازیانش داد تا طرفداران استقلال از فتحی بخواهند هر طوری شده او را در استقلال نگه دارد. حالا اگر فتحی بخواهد به حرف هوادارن گوش دهد، باید علاوه بر 350 هزار دلاری که باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی از استقلال برای این قرارداد می خواهد، مبلغی حدود 450 تا 600 هزار دلار برای خودش نیز پرداخت کند که در مجموع، تمدید قرارداد با آیاندا پاتوسی چیزی حدود یک میلیون دلار برای مدیران استقلال آب می خورد.

سرانجام قراردادها؛ بازیکنانی که از دیگر تیم ها پیشنهاد دارند

هنوز تکلیف بسیاری از ستاره های تیم فوتبال استقلال تهران تعیین نیست. 12 بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم به سرانجام رسیده و باشگاه برای تمدید قرارداد با آن ها احتیاج به پول دارد. وریا غفوری بازیکن مورد علاقه طرفداران، از تیم های قطری پیشنهاد دارد. علی کریمی که به عنوان جانشین امید ابراهیمی در مرکز میدان برای استقلال بازی کرد، از دیگر تیم های داخلی و حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد. پژمان منتظری و حتی مهدی رحمتی نیز شنیده می گردد که از تیم های داخلی پیشنهاد دارند. مدیران استقلال برای نگه داشتن ستاره های تیم شان کار سختی در پیش دارند.

تیام؛ طرفداران استقلال دست از سر او بردارند

پس از آن که مامه بابا تیام در اینستاگرام خود اظهار داشت از استقلال تهران پیشنهاد دارد، طرفداران این تیم از مدیران تیم شان و مخصوصا فتحی خواستند تا دوباره الماس سیاه را به تهران برگردانند. اما فتحی مدیرعامل استقلال تهران، در اولین واکنش نسبت به این موضوع اعلام کرد: چرا طرفداران استقلال دست ازسر تیام برنمی دارند؟

تیام اگر بخواهد به استقلال برگردد آبی ها چیزی حدود یک تا یک میلیون پانصد هزار دلار باید خرج نمایند. با احتساب پول هایی که مدیران استقلال باید برای دیگران کنار بگذارند، جذب تیام آخرین گزینه استقلالی ها برای سال آینده هم نیست.

مربی جدید؛ خرج جدید

پس از برکناری وینفرد شفر، فرهاد مجیدی به صورت موقت روی نیمکت استقلال نشست. اما از همان ابتدا امیرحسین فتحی مدیر عامل استقلال اظهار داشت برای سال آینده یک خارجی به عنوان نفر اول روی نیمکت استقلال می نشیند. این روز ها نام های متفاوتی برای مربی گری استقلال مطرح می گردد که طبق شنیده ها مدیران استقلال برای توافق با او 700 هزار دلار کنار گذاشته اند. سرمربی استقلال طبق اعلام این باشگاه همین هفته تعیین می گردد، اما این که پول او چه زمانی به صورت کامل پرداخت می گردد بحثی جدا است.

40 میلیارد؛ بدهی استقلال تا این لحظه

همه پول هایی که مدیران استقلال باید بابت قرارداد شفر در سال آینده به او بدهند را با مبلغی که برای پرونده شکایت پروپچیچ، جذب پاتوسی و مربی خارجی مطرح شده است را اگر با هم جمع کنیم. عدد خیره نماینده 3 میلیون و 150 هزار دلار می گردد. یعنی مدیران استقلال بدون در نظر دریافت قرارداد با بازیکنان داخلیِ فعلیِ خود، باید مبلغی حدود 40 میلیارد تومان کنار بگذارند.

نیمکت استقلال در دستان مربیان ایرانی یا خارجی؟

آخرین وضعیت قرارداد چشمی با الاهلی

اختلاف مدیریتی در استقلال علنی می گردد

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7508

به "همه مصائب آبی ها در فصل جابجایی، صفر ها مقابل اعداد کفایت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مصائب آبی ها در فصل جابجایی، صفر ها مقابل اعداد کفایت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید