هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار

به گزارش بلاگ پو، یک مقام امنیتی عراقی گفت که در روزهای گذشته میزان فعالیت و حضور نیروهای آمریکایی در استان الانبار به خصوص پایگاه عین الاسد افزایش یافته است.

هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع امنیتی در عراق گفت که نیروهای آمریکایی در این کشور به دنبال ایجاد نا امنی و شایعه پراکنی در خصوص شیوع ویروس کرونا هستند.

او بدون ذکر نام خود به وبگاه المعلومه گفت که استان الانبار و پایگاه عین الاسد در روزهای گذشته شاهد افزایش نیروهای آمریکایی بود واخباری که در خصوص عقب نشینی این نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

این مقام امنیتی اضافه نمود: آمریکا در یک اقدام خبیثانه با انتشار ویروس کرونا در جهان در پی ضربه به اقتصاد جهانی و به خصوص کشورهای اسلامی است.

به گفته وی نیروهای آمریکایی مدعی هستند که از برخی پایگاهها در عراق و استان الانبار عقب نشینی کرده اند؛ در حالیکه هدف از این اقدام، ایجاد نا امنی است. او همچنین گفت که نیروهای آمریکایی دست به شایعه پراکنی در خصوص شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق می زنند تا نیروهای الحشد الشعبی را از آن مناطق دور کنند.

منابع محلی در استان الانبار روز گذشته (شنبه) از ورود چندین کامیون حامل مصالح ساختمانی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در راستای بازسازی یا توسعه این پایگاه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

م

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25040

به "هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید