نیروگاه 1000 مگاواتی جایگزین نیروگاه ری می گردد

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل نیروگاه ری از برنامه ریزی برای جایگزینی نیروگاه فعلی ری با یک نیروگاه جدید 1000 مگاواتی اطلاع داد و گفت: بی شک این کار علاوه بر افزایش راندمان موجب افزایش ظرفیت فراوری برق نیز می گردد.

نیروگاه 1000 مگاواتی جایگزین نیروگاه ری می گردد

محمدرضا شجاعی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین برنامه ها برای جایگزینی نیروگاه ری اظهار کرد: تدابیر و برنامه های بسیاری برای تحقق این هدف صورت گرفت تا امروز شاهد این اقدام بزرگ باشیم.

مدیرعامل نیروگاه ری درباره وضعیت این نیروگاه قدیمی که در جوار کلانشهر تهران واقع شده است گفت: برنامه ریزی شده تا نیروگاه جدیدی به ظرفیت 1000 مگاوات در کنار نیروگاه فعلی ری احداث و پس از بهره برداری از نیروگاه جدید، نیروگاه فعلی برچیده گردد. سال گذشته محسن طرز طلب - مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی - از احداث سه نیروگاه جدید در تهران خبر داده و گفته بود: با توجه به نگرانی هایی که برای تامین برق تهران وجود دارد ضروری است که هرچه سریع تر این سه نیروگاه ایجاد گردد؛ چراکه در غیر این صورت در سال 1400 با مشکل تامین برق روبرو خواهیم شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2643

به "نیروگاه 1000 مگاواتی جایگزین نیروگاه ری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروگاه 1000 مگاواتی جایگزین نیروگاه ری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید