نگاهی به دلایل استقبال و فروش بالای گوشی Huawei Mate 30

به گزارش بلاگ پو، برای فروش مناسب و پیروزیت یک محصول عوامل زیادی را باید در نظر گرفت، اما دو عامل کیفیت و قیمت مناسب اهمیت زیادی در این فرایند دارند. هوآوی در گوشی Huawei Mate 30 این دو عامل مهم را کنار هم قرار داده و پیروز شده به فروش قابل توجهی دست پیدا کند.

نگاهی به دلایل استقبال و فروش بالای گوشی Huawei Mate 30

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هوآوی، حدود دو ماه از معرفی گوشی های سری Huawei Mate 30 می گذرد و در این مدت هوآوی توانسته با عرضه این گوشی ها در چین، از هر مدل بیش از یک میلیون دستگاه را به فروش برساند.

هوآوی تلاش کرده تا حد امکان ویژگی های طراحی و سخت افزاری دو مدل Mate 30 و Mate 30 pro را نزدیک به هم نگه دارد. نکته قابل توجه اینجاست که با وجود سخت افزار رده بالا، دوربین باکیفیت و ویژگی های فنی دیگر، مدل Huawei Mate 30 چهل درصد از قیمت نسخه Pro ارزان تر است و می تواند برای بسیاری از افراد گزینه بهتری برای خرید محسوب شود.

در این نسخه از نمایشگر OLED استفاده شده که از نظر ابعاد، تراکم پیکسل و طراحی، شباهت زیادی به نسخه Huawei Mate 30 Pro دارد و کیفیت یکسانی در پوشش رنگ، استانداردهای نمایش HDR10 و محافظت ارایه می کند.

همچنین دوربین جلوی این دو گوشی در رزولوشن دوربین پایه تفاوت اندکی با هم دارند، هر دو مدل به سنسور کمکی 3D ToF Camera برای افزایش قدرت شناسایی سطح میدان در عکاسی سلفی مجهز هستند. به دلیل استفاده از لنزهای Leica هر دو محصول در سطح بسیار بالایی از لحاظ کیفیت دوربین قرار می گیرند و تفاوت کمی در سنسور دوربین Ultrawide وجود دارد؛ البته در این زمینه باید به نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی در هر دو گوشی نیز اشاره کرد که با کیفیت بالای خود و یکسان بودن امکانات، تجربه عکاسی با این گوشی ها را متفاوت کرده است.

در بخش سخت افزار و پردازشگرها نیز همه چیز یکسان بوده و هوآوی از تراشه پردازشی پرچم دار خود یعنی Kirin 990 در همان فرکانس استفاده کرده است. در حافظه دستگاه نیز تراشه های UFS 3.0 به کار رفته که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را نسبت به نسل قبل دو برابر افزایش داده و می تواند در ترکیب با سیستم فایل نرم افزاری EROFS هوآوی، سرعت دسترسی به فایل ها را سریع تر کند.

یکی دیگر از مزایای این گوشی دسترسی به درگاه محبوب جک 3.5 میلی متری جهت اتصال هدفون است. برای کاربرانی که به استفاده از هدفون با اتصال USB-C علاقه ای ندارند، این گوشی گزینه ای محبوب و ارزشمندتر برای خرید است.

در باقی موارد مانند احراز هویت با تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت و... این دو گوشی ساختاری مشابه دارند.

گوشی Huawei Mate 30 یک محصول پرچم دار محسوب می شود که می تواند سطح بالایی از کیفیت را با قیمتی تعدیل شده در اختیار کاربر بگذارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16251

به "نگاهی به دلایل استقبال و فروش بالای گوشی Huawei Mate 30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به دلایل استقبال و فروش بالای گوشی Huawei Mate 30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید