نمایندگان تئاتر فارس برای جشنواره بین المللی فجر معین شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، چهارشنبه شب در جریان آیین پایانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس که به میزبانی تالار حافظ برگزار گردید، نمایش های یک هفته راه رفتن در بهشت به کارگردانی محمد هاشم زاده و گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد به کارگردانی ابوالفضل فرهادی به عنوان نماینده استان فارس برای شرکت در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

نمایندگان تئاتر فارس برای جشنواره بین المللی فجر معین شدند

این در حالیست که بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس با هنرنمایی سیاوش صفری نژاد رنگ پانتومیم گرفت از سویی نماد زن عشایر در گوشه صحنه خودنمایی می کرد و جوایز هر یک از بخش ها توسط هنرمندان شهرستانها و روسای انجمن نمایش این شهرستان ها اهدا شد.

در این مراسم هنرنمایی طنز حسن فلاح به همراه محسن قانع حاضران در تالار حافظ را که جمعیت بسیاری از هنرمندان فارس را در برگرفته بود به وجد آورد.

در ادامه برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس معرفی شدند که در بخش طراحی بروشور حسین عرب زاده برای نمایش روز عزیز مرده جایزه برتر را کسب کرد.

در بخش طراحی لباس داستان عجیب شیناگاوا از محمد جواد صفایی تقدیر شد و دیپلم افتخار و تندیس این بخش نیز به صدرا مختارزاده برای نمایش صور اسرافیل رسید..

لوح تقدیر طراحی صحنه به نمایش داستان عجیب شیناگاوا اثر محمد جواد صفایی رسید؛ در همین بخش جایزه رتبه به نمایش کابوس کاووس اثر روح الله اسماعیلی رسید دیپلم افتخار و تندیس این بخش هم به ابوالفضل فرهادی طراح صحنه نمایش گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد رسید.

در بخش موسیقی هم تندیس و دیپلم افتخار به مجتبی هادی پور از نمایش کابوس کاووس رسید.

همچنین در بخش بازیگری زن، از زهره منصوری بازیگر نمایش داستان عجیب شیناگاوا تقدیر شد. رتبه سوم را لیلا قلی پور برای نمایش کابوس کاووس، رتبه دوم را الهام کشاورز برای نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت و مریم شکری برای نمایش خون سیاه مشترکاً کسب کردند. تندیس و دیپلم افتخار مقام اول بازیگری زن هم به پردیس شیروانی بازیگر نمایش گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد رسید.

در بخش بازیگری مرد از مجتبی راوش برای صور اسرافیل تقدیر شد. جایزه مقام سوم به جواد بهادری بازیگر گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد و جایزه مقام دوم به بهنام مرادی برای بازی در نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت اهدا شد.

این در حالیست که تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس نیز به فرزاد لطفی از بازیگر نمایش کابوس کاووس رسید.

یک هفته راه رفتن در بهشت به کارگردانی محمد هاشم زاده و گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد به کارگردانی ابوالفضل فرهادی به عنوان نماینده استان فارس به مرحله بعد جشنواره بین المللی تئاتر فجر ارسال می شوند.

به گزارش خبرنگاران، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس که از 18 آبانماه شروع بکار کرد شامگاه چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2860

به "نمایندگان تئاتر فارس برای جشنواره بین المللی فجر معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان تئاتر فارس برای جشنواره بین المللی فجر معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید