نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2019) از 2 تا 5 اردیبهشت ماه با حضور ایرانسل برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنایع بورس، بانک و بیمه، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد. این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد اقتصادی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار اقتصادی همراه شده است.

واحد کسب وکارسازمانی ایرانسل با ارائه راهکارهای کاربردی مانند خدمات پرداخت با استفاده از اعتبار سیم کارت(DOB)، شبکه امن همراه(APN)، اینترنت دیگرپرداخت(Sponsored Data)، مدیریت هوشمند ناوگان(FMS) در این نمایشگاه حضور دارد.

مخاطبان و علاقه مندان حوزه های بورس، بانک و بیمه می توانند با مراجعه به کارشناسان ایرانسل در غرفه 8 سالن B38 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از آخرین راهکارهای کارآمد این حوزه با خبر شوند.

2121

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6431

به "نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید