نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین ، هر چیزی ممکن است

به گزارش بلاگ پو، وزیر نفت درباره احتمال سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال جاری گفت: هر چیزی در این حوزه ممکن است.

نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین ، هر چیزی ممکن است

به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه، در حاشیه پنجمین کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت توسعه لایه های نفتی، اظهار کرد: برای توسعه این پروژه مذاکراتی شده که بیش تر با شرکت های ایرانی بوده اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص کاهش سهمیه کارت سوخت جایگاه داران خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که سهمیه کارت سوخت جایگاه داران کاهش یابد تا مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، چرا که کارت سوخت جایگاه داران برای سوخت گیری نیست و تنها باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که مسئله ای برای کارت سوخت شخصی افراد به وجود آمده باشد.

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کاهش سهمیه مجدد کارت سوخت جایگاه داران وجود دارد، ادامه داد: امکان دارد میزان سهمیه کارت سوخت جایگاه داران باز هم کاهش یابد، لذا لازم است تا تمام خودروها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13314

به "نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین ، هر چیزی ممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین ، هر چیزی ممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید