نشست هم اندیشی استاندار هرمزگان با فعالان گردشگری استان

به گزارش بلاگ پو، به مناسبت روز دنیای دنیا گردی و هفته گردشگری جلسه هم اندیشی استاندار هرمزگان و مسئولان با فعالان گردشگری استان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی استاندار هرمزگان با فعالان گردشگری استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، در پنجمین روز از هفته گردشگری، رضا برومند مدیرکل استان ضمن گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری به ارائه گزارشی از کارنامه گردشگری استان در زمینه های مختلف ازجمله دفاتر گردشگری، هتل ها، اقامتگاه ها، سفره خانه سنتی، مهمان پذیرها و .... پرداخت.

او در این نشست یادآور شد: این جلسه به مناسبت روز جهانی گردشگری و باهدف معرفی و شناساندن اهمیت گردشگری در توسعه، رونق و تقویت صنعت گردشگری استان و آنالیز مسائل این حوزه و ارائه راه چاره های مناسب با حضور دستگاه های مرتبط برگزارشده است.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این جلسه گفت: جذب 10 میلیون گردشگر، سیاست کلان هرمزگان در حوزه گردشگری است که تحقق این برنامه راهبردی رونق بخش های مختلف در هرمزگان را به همراه دارد.

او عنوان نمود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باید به طور منظم با فعالان و واحدهای گردشگری در ارتباط باشد و مسائل آنان را مورد رصد قرار دهد.

همتی اضافه کرد: بازدیدهای میدانی از مجموعه های گردشگری و هتل ها به صورت مستمر صورت گرفته است، برطرف مسائل آنان نیز باید با جدیت پیگیری گردد.

او اضافه کرد: به موازات توسعه هتل ها باید توسعه واحدهای بوم گردی نیز با استفاده از ظرفیت های مردمی در هرمزگان انجام گردد.

استاندار هرمزگان توضیح داد: جذب 10 میلیون گردشگر، سیاست کلان هرمزگان در حوزه گردشگری است که تحقق این برنامه راهبردی، رونق بخش های مختلف در هرمزگان را در پی دارد.

او گفت: تمرکز ویژه ای در مورد توسعه و رونق گردشگری در جزایر هرمزگان داریم و برنامه های مهمی در این راستا در حال اجراست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12792

به "نشست هم اندیشی استاندار هرمزگان با فعالان گردشگری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی استاندار هرمزگان با فعالان گردشگری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید