ناتو آماده خروج آمریکا نیست

به گزارش بلاگ پو، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو بر این باور است که آمریکا در این ائتلاف نظامی باقی خواهد ماند.

ناتو آماده خروج آمریکا نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو در اظهاراتی گفت: کاملا متقاعد شده ام که ایالات متحده در سازمان ناتو باقی خواهد ماند و ناتو هیچ گونه آمادگی برای خروج غیرمحتمل آمریکا ندارد چرا که واشنگتن هنوز هیچ نشانه ای را برای انجام این کار نفرستاده است.

دبیر کل ناتو این اظهارات را در مصاحبه ای در جریان سفر به نیوزلند بیان نموده است. وی اضافه نمود: هر دو حزب سیاسی آمریکا از ناتو حمایت می نمایند و گفتارها با رفتارها مطابقت دارد چرا که آمریکا در حال افزایش حضور نظامی خود در اروپا است.

این در شرایطی است که نیویورک تایمز اوایل سال جاری گزارش داده بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خصوصی بارها در سال 2018 میلادی اعلام نموده است که قصد خارج کردن آمریکا از ناتو را دارد.

ترامپ بارها از عدم پایبندی اعضای ناتو به تعهدات خود در زمینه افزایش هزینه های نظامی تا 2 درصد فراوری ناخالص داخلی انتقاد نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9926

به "ناتو آماده خروج آمریکا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو آماده خروج آمریکا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید