مومنی: در پیکان عملکرد بدی نداشتم، وقتی تماس نگرفتند، حتماً مرا نمی خواهند

به گزارش بلاگ پو، مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت که فصل گذشته عملکرد بدی در این تیم نداشته و دومین پاسور برتر لیگ بوده است.

مومنی: در پیکان عملکرد بدی نداشتم، وقتی تماس نگرفتند، حتماً مرا نمی خواهند

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال و اینکه باشگاه پیکان تماسی با این بازیکن نگرفته است، گفت: من بازیکن آزاد هستم و برای فصل بعد حق انتخاب دارم. تا الان هم مسئولان باشگاه با من تماسی نگرفتند. وقتی این شرایط ایجاد شد و تماسی نگرفتند، حتماً مرا نمی خواهند، اما این چیزها برای من مهم نیست. به هرحال صبر می کنم تا ببینم شرایط برای حضورم در کدام تیم فراهم خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان و کادر فنی پیکان ناراحت است یا خیر، گفت: من گفتم که بازیکن آزاد هستم و این چیزها زیاد برای من مهم نیست. هر بازیکن یا باشگاهی حق انتخاب دارد. تیم ما در فصل گذشته شرایط خاصی داشت و در 11 بازی پیاپی شکست خوردیم، اما با این حال عملکرد بدی در پیکان نداشتم و دومین پاسور برتر لیگ شدم. این در حالی است که در طول فصل بازی های نسبتاً زیادی را هم به دلیل مصدومیت از دست دادم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8422

به "مومنی: در پیکان عملکرد بدی نداشتم، وقتی تماس نگرفتند، حتماً مرا نمی خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: در پیکان عملکرد بدی نداشتم، وقتی تماس نگرفتند، حتماً مرا نمی خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید