مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دیدار دونالد ترامپ و مارک زاکربرگ تا مشخصات ساعت هوشمند جدید هواوی

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دیدار دونالد ترامپ و مارک زاکربرگ تا مشخصات ساعت هوشمند جدید هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر دیدار غیرمترقبه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک مطرح شد و اکنون دونالد ترامپ این دیدار را تایید نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

iOS 13 که در ماه ژوئن در WWDC معرفی گردید ، انتها با یک حالت تاریک گسترده و سفارشی سازی جدید مموجی در سراسر دستگاه های شرکت اپل به مرحله اجرا در می آید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند و جدید GT2 شرکت هواوی که اخیرا همراه با گوشی جدید این شرکت معرفی گردیده است امکاناتی قابل توجه دارد که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی ریلمیX2 که در تاریخ 24 سپتامبر رونمایی می گردد. بر اساس اطلاعات تایید شده توسط شرکت ریلمی این گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 4.0 وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است قرار است گوشی ردمی A8 در تاریخ 25 سپتامبر برابر با سوم مهمرماه با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: انتخاب
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12414

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دیدار دونالد ترامپ و مارک زاکربرگ تا مشخصات ساعت هوشمند جدید هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دیدار دونالد ترامپ و مارک زاکربرگ تا مشخصات ساعت هوشمند جدید هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید