منشاء، ایسما وپاتوسی پشت پرده اعتراض بازیکنان

به گزارش بلاگ پو، تصمیم گیران باشگاه استقلال با جذب بازیکنان خارجی صدای بازیکنانی که منتظرپول بودند را درآوردند. حرف بازیکنان استقلال این است که اگربرای خارجی ها پول هست چرا برای زمین تمرین و آن ها نیست؟!

منشاء، ایسما وپاتوسی پشت پرده اعتراض بازیکنان

حمیدرضا عرب،تصورمی شد بعد ازباخت به تراکتورسازی استقلالی ها با قوایی تازه گام به رقابت های لیگ برتربگذارند ودرپی جبران آن شکست تلخ باشند، اما حاشیه هایی که جرقه اش را بازیکنان به خصوص روزبه چشمی روشن کردند و بعد ازآن اعتراض هایی که نسبت به محل زمین تمرین شکل گرفت-که درست هم بود- وپیامد آن ها مصاحبه امیرحسین فتحی که درآن اختلاف های داخلی دراستقلال را تایید کرد، نشان داد که ارتش آبی برای تیم شدن راه طول ودرازی درپیش دارد.

استقلال درشرایطی وارد نیم فصل دوم شده بود که بردهای پی درپی بازی های هفته های آخرنیم فصل اول و پیروزی جانانه مقابل پیکان ازادعای این تیم برای رسیدن به جام قهرمانی خبرمی داد اما درعین حال همه انتظارمی کشیدند تا نتیجه کاراستقلال دربازی بزرگ مقابل تراکتورسازی را رویت نمایند تا باقطعیت بگویند که این تیم وارد دایره مدعیان اصلی قهرمانی خواهد شد، یا خیر؟!

شکست استقلال درواقع استدلال اینکه تیم آقای شفرمدعی ترازنیم فصل اول وارد نیم فصل دوم شده، را تا حدودی تحت الشعاع قرارداد اما بازهم انتظاربود که مجموعه استقلال به دلیل تجربیات گران بهایی که دارد، خیلی زود خودش را جمع و جورکند و به صف مدعیان بازگردد که اتفاقات اخیریقینا بازگشت آبی ها را به تاخیرخواهد انداخت.

بدون شک تیمی که می خواهد برای قهرمانی قدم بردارد باید یکسری فاکتورها را داشته باشد که استقلال نه تنها ازداشتن آن فاکتورها بی بهره شده بلکه ازداشتن امکانات اولیه که لازمه موفقیت هرتیمی محسوب می گردد، محروم است! آیا به راستی استقلالی که برای برگزاری تمرین های خود هرروز ازنقطه ای به نقطه دیگرمی رود وشهرگردی می نماید، می تواند مدعی قهرمانی باشد؟ تیمی که با مسائل اقتصادی روبرو است و به قول بازیکنانش ماه ها است حقوق خود را دریافت ننموده اند، آیا قابلیت رسیدن به جام قهرمانی را دارند؟ بی شک کسب موفقیت درچنین شرایطی سخت ودشوارخواهد بود وتیمی ازپستی، بلندی های لیگ سربلندبیرون می رود که به موازات برخوداری ازبازیکنان مستعد و با تجربه با حداقل مسائل اقتصادی روبرو باشد-یا نباشد- و دست کم زمین مشخصی برای تمرین کردن داشته باشد که دراستقلال این گونه نبوده است.

ازابتدای همین فصل بارها مسئله فقدان زمین تمرین استقلالرا آزارداد اما پیش بینی نمی شد که مدیران باشگاه با بی توجهی به این موضوع مهم، کاررا به جایی برسانند که صدای بازیکنان درآید. هرچند که بازیکنان نیزنباید تحت هیچ شرایطی علیه باشگاه موضع بگیرند واتفاقات اخیررا باید یک خودزنی علنی ارزیابی کرد، اما به هرحال باشگاه هم وظایفی درقبال مجموعه خود دارد که باید آن ها را انجام دهد.

استقلال درنیم فصل دوم با جذب بازیکنانی همچون گونسالوس، آیانداپاتوسی، منشاء وامید نورافکن درظاهر نشان می داد که برای قهرمانی درلیگ برنامه های بسیاری دارد و می خواهد با هیبت یک تیم مدعی وارد لیگ گردد، اما زیرپوست این استقلال زیبا خرابی های بسیاری وجود دارد که بازیکنان این تیم به آن اشاره نموده اند ومادامی که این مسائل رفع نگردد، نباید انتظارپیروزی استقلال دربازی های بزرگ را داشت و استقلال با همان نتایج حداقلی که در4فصل اخیرتکرارشده و هیچ گاه به یک مدعی درجه یک بدل نشده، پیش خواهد رفت؛ یعنی استقلال شاید بازهم با پیروزی هایش طرفداران را خرسند کند اما احتمالا این بردها مقابل مدعیان قهرمانی نخواهد بود!

برای باشگاه استقلال می شد نسخه های شفاء بخش بهتری را هم نوشت اما انگارتصمیم گیران این باشگاه تنها راه برای رسیدن به موفقیت را جذب پی درپی بازیکنان می دانستند، درحالی که پیش ازجذب بازیکنان جدید نیز بارها کارشناسان به این نکته مهم اشاره کردند که استقلال حتی اگربازیکنی را هم به خدمت نگیرد می تواند با همان بازیکنان نیم فصل اول و شاید خرید یک مهاجم طرازاول و گلزن به صف مدعیان قهرمانی بازگردند اما انگارآن ها که درپس پرده برای استقلال سناریو می نویسند عمیقا براین باوربودند، رازموفقیت خرید بازیکنان جدید است.

بازیکنانی که حالا حضورشان دراستقلال به عامل برای اعتراض بازیکنان هم بدل شده است. آری، همین بازیکنانی که استقلال تازه به خدمت گرفته، اسباب ناراضایتی دیگربازیکنان را فراهم نموده اند و اغلب بازیکنان اعتقاد دارند که باشگاه دراین شرایط ضعیف اقتصادی نباید سراغ چنین خریدهای پرهزینه ای می رفت. حتی اعتراض بازیکنان به نقطه ای رسیده که آن ها علنا درصحبت های خود با مسئولان باشگاه گفته اند که اگربرای این بازیکنان بودجه هست، چرا برای آن ها که ماه ها است حقوقی نگرفته اند، بودجه وجود ندارد؟! اعتراض به حقی که نشان دهنده انتخاب استراتژی نامناسب باشگاه برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتراست و تحلیل های اشتباه تصمیم گیران این باشگاه ازباید ها و نبایدها.

10-1

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4712

به "منشاء، ایسما وپاتوسی پشت پرده اعتراض بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشاء، ایسما وپاتوسی پشت پرده اعتراض بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید