معرفی سواحل معروف شهر استانبول

به گزارش بلاگ پو، بهترین سواحل استانبول

در این مقاله از معرفی دیدنی های استانبول شما کاربران علاقمند به سفرهای خارجی را با بهترین سواحل استانبول آشنا خواهیم کرد. پس اگر شهر استانبول برای سفر خود انتخاب کرده اید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با مجله سفر و گردشگری خبرنگاران همراه باشید

معرفی سواحل معروف شهر استانبول

شهر بزرگ استانبول ، شهری است که سواحل بسیار متنوع و زیبایی آن را احاطه کرده است .شما در این سواحل درختان سبز کاج را که کوه ها را پوشانیده و تا چشم کار می کند آب زلال دریای پهناور به چشم می خورد را می بینید و حتی در این جا غروب آفتاب را نیز متفاوت تر و البته دو چندان زیبا تر خواهید دید چرا که ترکیه کشور سواحل زیبا و دیدنی است .

بلیط هواپیما در طاهاگشت

استانبول موقعیت جغرافیایی جالبی دارد. این شهر روی تنگه بسفر بنا شده است که از یک سو به دریای سیاه و از سوی دیگر به دریای مرمره متصل می شود. با توجه به این موقعیت، تعداد بهترین سواحل استانبول به بیش 20 عدد می رسد.

ساحل اوزون یا استانبول

ساحل اوزون یا استانبول حدود 1 ساعت با مرکز شهر فاصله داشته و در منطقه کیلیوس (بخش آسیایی) واقع شده است این ساحل در واقع پیشروی دریا به سمت ساحل بوده و به شکل یک نعل اسب است . که به نشانی منطقه دالیان، جاده کیلیوس می باشد. همچنین قیمت تور استانبول لحظه آخری را در سایت سفر باتو ببینید.

ساحل بورشت استانبول

زنده ترین ساحل از بین تمام سواحل استانبول ساحل بورشت استانبول است که با موج های بزرگ و ساحل شنی داغ، آخر هفته ها میزبان هزاران نفر است ، در شمال استانبول و بخش اروپایی واقع شده است و ساحل دریای سیاه محسوب می شود همچنین با تعداد فراوانی از چتر های ساحلی رنگانگ تزئین شده است .بورشت 1 کیلومتر طول دارد و در ماه آگوست در این ساحل تورنومنت کایت بورد برگزار می شود نشانی این ساحل ساریتپ کامپوسو، محله گوموشدره می باشد.

ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول به معنای بدون توقف است که در نوار ساحلی این ساحل ، صندلی هایی قرار داده شده که می توانید همزمان با مشاهده جنب و جوش ساحل، قدری آفتاب بگیرید. نان استاپ در بخش اروپایی و شمال استانبول واقع شده است وساحل دریای سیاه است . تفریحات ورزشی این ساحل شامل موج سواری، کایت بورد و قایق سواری می باشد و نشانی ساحل نان استاپ استانبول محله کومکوی است .

ساحل پلاژ ساحلی ناکیبِی استانبول

از قدیمی ترین سواحل استانبول میتوان به ساحل پلاژ ساحلی ناکیبِی استانبول اشاره کرد که ساحلی خانوادگی است و برای بچه ها بسیار ایمن است . این ساحل در جزیره بیوکادا واقع شده است .

ساحل سوما استانبول

در بخش اروپایی و در سواحل دریای سیاه در محله گوموشدره ساحل سوما استانبول واقع شده است .این کلاب ساحلی شب های زنده ای دارد که می توانید در جلسات شبانه یوگا و پیلاتیس آن شرکت کنید .

ساحل سولار استانبول

در محله کومکوی ، بزرگ ترین ساحل استانبول ، ساحل سولار استانبول واقع شده است که مرکز موج سواری، کلاب سلامتی و یک سالن زیبایی می باشد .سولار در سواحل دریای سیاه و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

ساحل طلایی

ساحل طلایی3 اسکله را در خود جای داده است .در اطراف ساحل کلبه هایی چوبی، رستوران و کافه، بوتیک هایی شیک و مدرن و دریاچه ای جذاب به چشم می خورد. این ساحل تنها 15 کیلومتر با شهر استانبول فاصله دارد و نشانی ساحل طلایی روملفناری، کویو، مرمره است .

ساحل فلوریا

فلوریا یکی از مجلل ترین و باکلاس ترین محله های شهر استانبول است . ساحل فلوریا در حاشیه دریای مرمره قرار گرفته است همچنین ساحل فلوریا از جمله جاهایی است که آتاتورک به آن علاقه داشت و برای استراحت به آن جا می رفته که ۀدرس این ساحل فلوریا ترن ایستاسیونو کارسیسی است.

ساحل شیله آکوا

ساحل شیله آکوا که با نام های ساحل آکوا و یا ساحل شیله نیز شناخته می شود70 ، کیلومتر از محله اوسکودار استانبول فاصله دارد .طیف گسترده ای از رستوران ها و هتل های مختلف در این ساحل وجود دارد و نانی این ساحل ، اوزومکوم، محله بالی بی، خیابان آگلایانکایا است .

جزیره گالاتاسرای

جزیره گالاتاسرای که تنها 165 متر با ساحل اروپایی استانبول فاصله دارد، منظره و چشم اندازی فوق العاده دارد در بشیکتاش، جزیره گالاتاسرای واقع شده است.

ساحل بورک

یکی از مشهورترین سواحل شهر استانبول که در کناره دریای سیاه است ساحل بورک است .شنا در دریا، تفریحات آبی چون: کایت سواری، قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال و انواع موج سواری از تفریحات این ساحل است .این بخش از دریا تا فاصله 100 متری کم عمق است و در ساریر، ساریتپ کامپوسو، محله گوموشدره واقع شده است .

جزایر آدالار

جزایر آدالار که با نام جزایر پرنس هم شناخته می شوند، مجموعه ای از 9 جزیره کوچک اند که در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر استانبول و در دریای مرمره قرار گرفته اند. در این جزیره هیچ اثری از ماشین ها و موتورها نیست و شما میتوانید از دوچرخه ها برای گردش در جزیره استفاده کنید.شنا در دریا، دوچرخه سواری، گردش در جزایر، بازدید از اماکن تاریخی جزیره ها، کنسرت های محلی، طبیعت گردی از تفریحات این حزیره است .

صدف آداسی

احتمالا علت کم تر شناخته شدنش صدف آداسی این است که تنها یک کشتی از بوستانچی در بخش آسیایی شهر به مقصد آن حرکت می کند و دسترسی به آن اندکی سخت تر است. صدف آداسی شامل رستوران و کلوپ ساحلی الیو است که بسیار محبوب است و برای برگزاری جشن ها جایی عالی است. صدف آداسی نگینی گمشده در نزدیکی استانبول است و معمولا در مجمع الجزایر پرنسس به آن اشاره ای نمی شود.

کیلیوس

بهترین ساحل استانبول در دریای سیاه کیلیوس است، دهکده کوچک کیلیوس در ساحل دریای سیاه قرار گرقته و حدود یک ساعت با ماشین از شهر فاصله دارد. کیلیوس ساحلی جادویی در نزدیکی شهر استانبول که نباید از دستش داد .

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تاپ تراول
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13377

به "معرفی سواحل معروف شهر استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سواحل معروف شهر استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید