معرفی بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020

به گزارش بلاگ پو، در نمایشگاه CES انواع و اقسام شرکت ها کوشش می نمایند از جذاب ترین تکنولوژی ها و گجت های خود رونمایی نمایند که نمایشگاه CES 2020 هم از این قاعده مستثنا نیست. در این میان، می توانیم به چندین ساعت هوشمند تازه نفس اشاره کنیم که با قابلیت هایی مانند ثبت نوار قلب، نقشه داخلی و دیگر ویژگی های جذاب معرفی شدند و بسیاری از آن ها با قیمت بسیار پایینی روانه بازار خواهند شد. در ادامه به بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020 نگاهی می اندازیم.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020

Withings ScanWatch

شرکت Withings سال گذشته با معرفی دو ساعت هوشمند هیبریدی Move و Move ECG سروصدا به راه انداخت و در نمایشگاه CES 2020 تصمیم گرفته از ساعت هوشمند مبتنی بر طراحی کلاسیک رونمایی کند. این ساعت صرفاً از ظاهر جدید بهره نمی برد بلکه دارای قابلیت نوار قلب داخلی است که در هر زمان می تواند شرایط قلب کاربر را آنالیز کند. ضمناً باید به سنسور SpO2 هم اشاره کنیم که سطح اکسیژن خون را در طول شب مورد آنالیز قرار می دهد.

این شرکت اعلام نموده که ساعت مذکور به زودی مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا را دریافت می نماید که موضوع مهمی محسوب می گردد. با این کار، ساعت ScanWatch تنها ساعت هوشمند هیبریدی دنیا خواهد بود که می تواند علائم اولیه مربوط به اختلالات خواب و آریتمی قلب را تشخیص بدهد.

Suunto 7

بعد از گجت Polar M600 در سال 2016 معرفی گردید، نمی توانیم به یک ساعت هوشمند WearOS که مشخصا برای ورزشکاران ساخته شده، اشاره کنیم. حالا شرکت Suunto با معرفی Suunto 7 می خواهد شانس خود را در این زمینه امتحان کند. این یک ساعت هوشمند و سرشار از امکانات مربوط به تندرستی محسوب می گردد که در کل قیمت خیلی بالایی هم ندارد.

Suunto 7 از جی پی اس داخلی و سنسور تشخیص ضربان قلب بهره می برد و از نقشه های آفلاین هم پشتیبانی می نماید که این موضوع برای بعضی ورزشکارهای حرفه ای موضوع بسیار مهمی محسوب می گردد. از آنجایی که شرکت Suunto سازنده این گجت است، طبیعتا از اپلیکیشن Suunto Heatmaps هم بهره می برد که مسیرهای موردعلاقه ورزشکاران 15 رشته مختلف را نمایش می دهد.

این شرکت اعلام نموده باتری ساعت هوشمند مذکور در حالت GPS حدود 12 ساعت و در حالت معمولی حدود 48 ساعت دوام می آورد که برای یک ساعت هوشمند مبتنی بر WearOS ارقام مناسبی به حساب می آید. این محصول در ماه ژانویه با قیمت 499 دلار روانه بازار می گردد.

Skagen Falster 3

ساعت های هوشمند سری Skagen Falster اگرچه در بین گجت های WearOS در زمینه طراحی حرف زیادی برای گفتن دارند، ولی معمولا از لحاظ قدرت و عمر باتری چندان جدی گرفته نمی شوند که در جدیدترین نسل آن ها، این موضوع بهبود یافته است. این ساعت هوشمند حالا از تراشه اسنپ دراگون Wear 3100 و 1 گیگابایت حافظه رم بهره می برد که این مقدار رم برای WearOS رقم بسیار بالایی است. ضمناً باید به وجود 8 گیگابایت حافظه داخلی برای اپلیکیشن ها و آهنگ ها هم اشاره کنیم. Skagen Falster 3 از ماه ژانویه با قیمت 295 دلاری به دست مشتریان می رسد.

Diesel Fadelite

Diesel Fadelite حتی با توجه به استانداردهای WearOS قدرتمندترین ساعت هوشمند محسوب نمی گردد ولی در هر صورت نمی توانیم رنگ بندی جذاب آن را کتمان کنیم. هر 4 مدل از بدنه نیمه شفاف بهره می برند و با توجه به وزن کمی که دارند، به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. روی هم رفته این ساعت هوشمند صرفا به دلیل همین طراحی جذاب در فهرست بهترین ساعت های هوشمند CES 2020 قرار داده ایم.

Huami Amazfit T-Rex

در بین بهترین ساعت های هوشمند CES 2020 نباید جدیدترین محصولات هوامی را از قلم بیندازیم که به ساخت ساعت های هوشمند مقرون به صرفه شهرت دارد. Amazfit T-Rex یک ساعت هوشمند مقاوم است که استاندارد نظامی MIL-STD-810G را دریافت نموده، تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت می نماید، از جی پی اس داخلی، سنسور ضربان قلب، بلوتوث 5 بهره می برد و با هر بار شارژ باتری آن تا 20 روز دوام می آورد.

اگرچه به نظر می رسد هوامی برای طراحی این ساعت هوشمند وسواس زیادی به خرج نداده ولی این موضوع برای پایین نگه داشتن قیمت آن صورت گرفته است. به همین خاطر این ساعت جذاب با قیمت بسیار مناسب 139 دلاری به دست کاربران خواهد رسید.

Huami Amazfit Bip S

همان طور که گفتیم، هوامی متخصص ساخت ساعت های هوشمند ارزان قیمت ولی باکیفیت است و Amazfit Bip یکی از محبوب ترین گجت های این شرکت محسوب می گردد. حالا این شرکت یک مدل ارزان تر از ساعت مذکور معرفی نموده که از ویژگی های جذابی هم بهره می برد. Amazfit Bip S تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت می نماید، باتری آن در کمال تعجب تا 40 روز دوام می آورد و نمایشگر باکیفیت آن حتی زیر نور مستقیم خورشید هم خوانایی خود را حفظ می نماید.

در نهایت باید بگوییم که برای خرید چنین گجتی باید فقط مبلغ 70 دلار بپردازید که به همین خاطر برای قرار دادن آن در فهرست بهترین ساعت های هوشمند CES 2020 هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

Coolpad Dyno 2

شرکت کول پد در نمایشگاه CES 2020 صرفا از یک گوشی 5G ارزان قیمت رونمایی نکرد بلکه باید به معرفی ساعت هوشمند مختص بچه ها به نام Coolpad Dyno 2 اشاره کنیم. این ساعت ویژگی هایی مانند اینترنت 4G، ردیابی موقعیت مکانی، مناطق امن و ارسال پیغام صوتی و متنی به ارمغان می آورد. البته این ساعت نسبت به نسل قبلی از تراشه بهتر و عمر بالاتری بهره می برد که تجربه کاربری را بهبود می بخشند. در نهایت باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که با قیمت 190 دلار از آوریل 2020 به دست مشتریان می رسد.

منبع: Android Authority

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18891

به "معرفی بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین ساعت های هوشمند نمایشگاه CES 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید