مرکز رشد تخصصی گردشگری در اردبیل تشکیل می گردد

به گزارش بلاگ پو، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل مرکز رشد تخصصی گردشگری در این استان با برگزاری دومین رویداد شتاب اردبیل اطلاع داد.

مرکز رشد تخصصی گردشگری در اردبیل تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید صادق حسینی مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی اردبیلف امروز شنبه 30 تیر با اعلام این خبر توضیح داد: تاکنون مرکز رشد تخصصی گردشگری در استان شکل نگرفته که با برگزاری استارت آپ به دنبال تشکیل آن هستیم.

او اضافه نمود: دومین رویداد شتاب اردبیل با موضوع زمستان بیدار و با الگوی تیکک (فراوری یک کسب و کار) برگزار می گردد و سه موضوع ایده پردازی شاکل توسعه گردشگری زمستانی با عنوان زمستان بیدار، استفاده از فناوری های نوین در حفاظت از میراث تاریخی و برندسازی، بسته بندی و تجاری سازی فراوریات صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل یادآور شد: برگزاری میزگردهای تخصصی در توسعه گردشگری زمستانی اردبیل در چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همکاری موسسه مردم نهاد توسعه گردشگری فرتاک برگزار گردید.

به گفته حسینی در پی برگزاری این میزگردها با همکاری پارک علم و فناوری برگزاری دومین رویداد شتاب با موضوع گردشگری زمستانی استان همزمان با هفته گرامیداشت استان اردبیل از سوم تا پنجم مرداد ماه برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: به منظور عملیاتی شدن این رویداد، پنج پیش رویداد در حوزه های صنایع دستی، گردشگری، سرمایه گذاری، میراث فرهنگی و عمومی پیش بینی شده و هدف اصلی جمع آوری ایده های توسعه گردشگری زمستانی است.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: در ادامه با برگزاری رویداد شتاب در روز اول، ایده های خلاقانه دریافت شده و در روز دوم به صورت کسب و کار جمع آوری شده و توسط مربی و مشاور آنالیز می گردد.

او با اذعان به برگزاری رویداد شتاب در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، ادامه داد: در روز سوم پنج ایده برتر انتخاب شده و این ایده ها از سوی پارک علم و فناوری مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرد.

حسینی تاکید نمود: در نهایت برای ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی و همچنین کسب درآمد توسط ایده پردازان در نهایت مرکز رشد تخصصی گردشگری در اردبیل تشکیل می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10529

به "مرکز رشد تخصصی گردشگری در اردبیل تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز رشد تخصصی گردشگری در اردبیل تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید