مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: نیکوکاری بستر ارتقاء فرهنگ انسان دوستی است

به گزارش بلاگ پو، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تفاهم نامه همکاری های مشترک با بنیاد نیکوکاران راه آسمان امضاءکرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: نیکوکاری بستر ارتقاء فرهنگ انسان دوستی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان با اشاره به اینکه درحال حاضرگسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه ضروری است، از نیکوکاری به عنوان یک سرمایه اجتماعی یاد کرد و گفت: نیکوکاری بستر ارتقاء فرهنگ انسان دوستی است و احسان و انفاق موجب آرامش قلبی انسان می گردد.

وی افزود: نیکوکاری به عنوان یک رفتار اجتماعی مطلوب، موجب رشد اخلاقی و کاهش تضادهای اجتماعی می گردد و اگر به صورت یک فرهنگ، جلوه داده گردد و در بین اقشار مختلف جامعه، توسعه و گسترش پیدا کند، به طور قطع، بخش عمده ای از مسائل جامعه را کاهش خواهد داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در خصوص انعقاد تفاهم نامه با بنیاد نیکوکاران راه آسمان نیز گفت: این تفاهم نامه تعامل و همکاری به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های خیرخواهانه اعم از دولتی و مردمی در راستای پشتیبانی از برنامه های سلامت محور بنیاد نیکوکاران راه آسمان در حوزه پیشگیری و مبارزه با سرطان و ارائه آموزش های فراگیر به منظور ترویج زندگی سالم و افزایش سطح سواد سلامت و پیشگیری از بیماری سرطان است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39328

به "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: نیکوکاری بستر ارتقاء فرهنگ انسان دوستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: نیکوکاری بستر ارتقاء فرهنگ انسان دوستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید