مخالفت ایران با افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بر اساس این پیشنهاد برخی از کشورهای آسیایی خواهان افزایش تعداد بازیکنان خارجی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به 5 بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی هستند که در صورت تصویب تعداد بازیکنان خارجی به 6 بازیکن می رسد.

مخالفت ایران با افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا

هدف از ارائه این پیشنهاد ارتقای سطح فنی و امکان رقابت باشگاههای آسیایی در سطح لیگ قهرمانان آسیا عنوان گردیده با این وجود این تغییر با مخالفت هایی در سطح قاره آسیا روبرو خواهد بود.

کشورهای عربستان، امارات ، قطر، کره جنوبی ، ژاپن و چین از این طرح حمایت می نمایند و در مقابل کشورهای ایران و ازبکستان از جدی ترین مخالفان طرح به شمار می روند.

موضوع برگزاری مسابقات مرحله حذفی بدون تفکیک دو منطقه شرق و غرب نیز از دیگر تغییرات مورد بررسی در نشست آتی اعضای کمیته مسابقات ای اف سی خواهد بود.

گفته می گردد احتمال اعمال این تغییرات از دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است که در اینصورت با توجه به شرایط اقتصادی برخی کشورهای متمول فوتبال آسیا شرایط برای موفقیت باشگاههای ایرانی در لیگ قهرمانان باز هم دشوار تر خواهد گشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 123

به "مخالفت ایران با افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت ایران با افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید