محدودیت های رسانه ای فدراسیون فوتبال برای انتخابات سرنوشت ساز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، براین اساس و با توجه به شروع ثبت نام نامزدهای پست هیات رییسه فدراسیون فوتبال از روز 14 دی ماه سال 99 موارد ذیل اطلاع رسانی می گردد:

محدودیت های رسانه ای فدراسیون فوتبال برای انتخابات سرنوشت ساز

1- با عنایت به لزوم حفظ و تامین آرامش در فضای فوتبال کشور، کمیته های ذیصلاح فدراسیون مسولیت رصد کلیه مصاحبه های کاندیداهای هیات رییسه فدراسیون را برعهده دارد و بر این اساس در صورت ایراد سخنان خارج ازتعهدات این کمیته ها موضوع را از طرق مقتضی پیگیری خواهند کرد.

2- با توجه به محدودیت های محل استقرار ساختمان فدراسیون فوتبال و با توجه به مصوبه ستاد کرونا در فوتبال امکان گفت و گو توسط خبرنگاران در محدوده و کوچه منتهی به ساختمان فدراسیون کما فی السابق وجود نخواهد داشت.

3- با تاکید بر ضرورت ارائه فرصت مناسب به کلیه نامزدها، هماهنگی های آینده دراین باره جهت ارائه برنامه های آنان توسط روابط عمومی فدراسیون به انجام خواهد رسید.

4- فدراسیون فوتبال مسولیتی در قبال شایعات منتشره پیرامون برگزاری انتخابات ندارد و منابع رسمی فدراسیون تنها مراجع رسمی جهت اطلاع رسانی در این باره هستند.

5- فدراسیون در خاتمه مراحل آنالیز نسبت به اطلاع رسانی درباره افراد تایید صلاحیت شده به وسیله دبیرخانه مجمع فدراسیون اقدام خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41223

به "محدودیت های رسانه ای فدراسیون فوتبال برای انتخابات سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های رسانه ای فدراسیون فوتبال برای انتخابات سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید