مارکیزیو راهی موناکو شد

به گزارش بلاگ پو، هافبک ایتالیایی سابق یوونتوس فصل جدید را در لیگ دسته اول فوتبال فرانسه شروع کرد.

مارکیزیو راهی موناکو شد

به گزارش خبرنگاران، پس از جان لوئیجی بوفون راهی پاری سن ژرمن شد، هم تیمی سابق او در یوونتوس کلودیو مارکیزیو هم راهی فرانسه می گردد تا به تیم موناکو ملحق گردد.

مارکیزیو که در دو سه فصل اخیر - در واقع پس از مصدومیت رباط صلیبی اش - در یوونتوس به یک نیمکت نشین تبدیل گردیده، هفته گذشته با توافق دو جانبه با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و به بازیکن آزاد تبدیل شد. این بدان معناست که او تا سرانجام ماه آگوست می تواند به هر تیمی در اروپا ملحق گردد و ظاهراً موناکو مقصد بعدی اوست.

مارکیزیوی 32 ساله که جدایی اش از یووه برای بسیاری از هواداران این تیم غافلگیر نماینده بود، متولد تورین و پرورش یافته آکادمی باشگاه یوونتوس است و تمام دوران بازیگری اش را به جز یک فصل حضور قرضی در امپولی (2008-2007) در یوونتوس سپری نموده است.

او علاوه بر موناکو مشتریان دیگری مانند مونترال ایمپکت، نیس و پاری سن ژرمن هم داشت اما طبق اعلام برخی رسانه ها، این بازیکن ایتالیایی به مونت کارلو سفر نموده و آماده عقد قرارداد با موناکو است.

در همین حال همسر مارکیزیو هم پس از جدایی این بازیکن از یوونتوس در یکی از شبکه های اجتماعی پیامی معنادار برای مسئولان باشگاه نوشته که در آن آمده بهتر است دلتنگ تو شوند تا با تو مدارا نمایند و به این ترتیب تصمیم ماکیزیو برای جدایی از بانوی پیر را توجیه نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 738

به "مارکیزیو راهی موناکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو راهی موناکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید