مادورو به زودی در پیونگ یانگ

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری ونزوئلا خاطرنشان کرد، در آینده نزدیک به پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی سفر خواهد کرد. دو کشور همچنین توافق هایی در حوزه فناوری، صنایع و نظامی امضا خواهند کرد.

مادورو به زودی در پیونگ یانگ

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه ان کی نیوز، دیوسدادو کابیو، رئیس مجلس ملی موسسان ونزوئلا به نیکولاس مادورو دعوت دوباره کره شمالی برای سفر او به پیونگ یانگ را گفت. مادورو چهارشنبه شب در برنامه ای گفت: خیلی زود، در آینده نزدیک ما به آنجا می رویم. کابیو مقدمات سفر آینده ما را آماده کرده است.

کابیو که از سوی آمریکا تحریم است، فرد شماره دو ونزوئلا شناخته می شود و از 24 تا 27 سپتامبر به کره شمالی سفر کرد. رئیس جمهوری ونزوئلا از آن به عنوان اولین سفر تاریخی یک مقام ارشد ونزوئلا به کره شمالی یاد کرد.

مادورو در سفر خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار می کند که اولین دیدار این چنینی میان رهبران این دو کشور خواهد بود. پیش از اعلام این خبر، مادورو بارها از نتایج سفر کابیو به پیونگ یانگ ابراز خوشنودی کرده بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12841

به "مادورو به زودی در پیونگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو به زودی در پیونگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید