لاریجانی: اروپایی ها هرچه سریع تر به تعهدات برجامی خود عمل نمایند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی (دوشنبه شب 16 مهرماه) در حاشیه برگزاری سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در دیدار با رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه، ضمن تشکر از روسیه به عنوان بنیانگذار برگزاری اجلاس اوراسیا گفت: شما ایده خوبی را پرورش دادید، از برگزاری نشست اخیر کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی و فدراتیو روسیه که ماه گذشته در استان ولگاگراد روسیه برگزار گردید، تشکر می کنیم.

لاریجانی: اروپایی ها هرچه سریع تر به تعهدات برجامی خود عمل نمایند

وی اضافه نمود: دو پارلمان برای حمایت از روابط دو کشور و توافقات فی مابین روسای جمهور و دستگاه های دولتی دو کشور در خصوص اجلاس مبارزه با تروریسم کوشش زیادی نموده اند.

لاریجانی توضیح داد: رفتار آمریکایی ها در مسائل بین المللی خیلی تندتر و با مشکل تر شده است، ما برای حفظ برجام همچنان کوشش می کنیم و انتظار داریم اروپایی ها به تعهدات خود هر چه سریع تر عمل نمایند، ضمن اینکه همکاری اقتصادی و بازرگانی بعد از توافقات ولگاگراد به خوبی در جریان است.

در انتها، طرفین در این نشست بر اهمیت برگزاری دومین اجلاس مبارزه با تروریسم و افراط گرایی که در سطح روسای برخی پارلمان های کشورهای منطقه برگزار خواهد شد، تأکید کردند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2156

به "لاریجانی: اروپایی ها هرچه سریع تر به تعهدات برجامی خود عمل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: اروپایی ها هرچه سریع تر به تعهدات برجامی خود عمل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید