قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان گیلان بعد از کش و قوس های فراوان و لغو چندین باره جلسه، صبح امروز در رشت برگزار و قربانعلی الماسخاله بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان شد

در این جلسه که با غیبت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به بهانه حضور در ترکیه، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و کننده وزارت ورزش برگزار شد، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، کاظمی مسئول امور شهرستان ها حضور داشتند.

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، امیر فرحسینی و مازیار ناظمی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان بودند که قبل از برگزاری انتخابات امیر فرحسینی با اعتراض به عدم حضور رئیس (مهدی تاج) و نائب رئیس(مریم بخشی) مجمع انصراف خود را از حضور در این انتخابات گفت.

لازم به ذکر است که در این رأی گیری اسماعیل شاد 6 رأی، افشین ناظمی 3 رأی کسب دند. در این میان الماسخاله به دلیل اعتراض نامزدها به حق رأی وی گفت که رأی سفید به صندوق می اندازد.

از 38 عضو مجمع هیئت فوتبال استان گیلان که حق دارند در این جلسه 32 نفر حضور داشتند و در انتها الماسخاله برای بار دیگر بر کرسی ریاست هیئت فوتبال استان گیلان تکیه زد.

در این جلسه هرکدام از کاندیدا به بیان برنامه های خود پرداختند اما امیر فرحسینی اعتراضاتی نسبت به عدم حضور رئیس و نایب رئیس این مجمع انجام داد و با بیان اینکه این عدم حضور توهین به حاضران و بی احترامی به فوتبال گیلان بوده است.

رئیس سازمان فوتبال کشور نیز در این جلسه با تأکید بر حفظ استقلال فدراسیون فوتبال و هیئت های استانی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مهم ترین موارد و مسائلی که هیئت فوتبال گیلان با آن دست به گربیان بوده مسائل مالی است.

حیدر بهاروند با بیان اینکه مسئولان استانی باید به هیئت فوتبال برای حل مسائل کمک کنند، اضافه نمود: گیلان با توجه به ظرفیت های خود توانایی حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد اما نیازمند کمک همه به فوتبال این استان هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16577

به "قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید