فیلم ، مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به لرزه افتاد

به گزارش بلاگ پو، تصاویری که از دیدار مرکل و رئیس جمهور آلمان منتشر شده، نشان می دهد که بار دیگر در حال لرزیدن است.

فیلم ، مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به لرزه افتاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز (پنجشنبه) هنگام دیدار با فرانک والتر اشتاینمایر رئیس جمهور این کشور، بار دیگر در حال لرزیدن مشاهده شده است.

خبرگزاری رویترز امروز تصویری از دیدار مرکل و اشتن مایر منتشر کرد و در توضیح آن به لرزش خفیف بدن صدراعظم آلمان اشاره کرد.

دیدار مرکل و اشتن مایر-بدن مرکل لرزش محسوسی دارد

مرکل پیش تر هنگام ملاقات با رهبر جدید اوکراین ولادیمیر زلینسکی نیز به طور واضحی دچار چنین لرزشی شده بود. او در توضیح این اتفاق گفت بدنش دچار کم آبی شده بود.

دیدار مرکل و زلنیسکی حدود 10 روز بیش- مرکل به شدت دچار لرزش و رعشه می شود

با وجود توضیحات مرکل، این برآورد در رسانه ها مطرح شده که ممکن است وی به بیماری خاصی مبتلا شده باشد.

مایک فیتزپاتریک پزشک عمومی ساکن لندن در لرزش بدن مرکل در دیدارش با زلینسکی به دیلی تلگراف گفت: من این ویدئو را دیدم و به نظرم بسیار عجیب بود. این رعشه ای بسیار واضح بود. این طور نیست؟

وی افزود: ویدئوی دومی هم هست که در آن می بینید او می لرزد و لحظاتی بعد درحالی که کاملاً سالم به نظر می رسد شروع به راه رفتن می کند. این اتفاق به نظرم شبیه به کاهش آب بدن نیست. تشنگی چنین کاری با شما نمی کند.

آنگلا مرکل که ماه آینده میلادی 65 ساله می شود، از سال 2005 میلادی (1384) و به مدت چهارده سال عهده دار مقام صدراعظمی آلمان است.

او که یکی از مخالفان سرسخت راست گرایان افراطی آلمان است، روز شنبه در گردهمایی سالانه ای در شهر دورتموند آلمان گفت: دولت باید این موضوع را جدی بگیرد، در غیر این صورت اعتبارمان را از دست می دهیم.

نتایج نظرسنجی که روز شنبه منتشر شد، حاکی از رکوردزنی افت مقبولیت حزب محافظه کار به رهبری مرکل است و در مقایسه با گذشته افت بیشتری نسبت به احزاب مخالف پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از کارشناسان احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام طی سال آینده را در حال افزایش می بینند.

از سوی دیگر، در حالی که برآورد ها درباره تحرکات کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا برای انتخاب رئیس کمیسیون اروپا ادامه دارد، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تأکید کرده که در صورت تمایل آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای این سمت، از او حمایت می کند.

ص

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8443

به "فیلم ، مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به لرزه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به لرزه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید