فیسبوک متهم به سوء استفاده از اطلاعات کاربران آلمانی شد ، غول شبکه های اجتماعی اتهامات را رد کرد

به گزارش بلاگ پو، سازمان حمایت از حقوق کاربران آنلاین آلمان فیسبوک را متهم نموده که با زیرپا گذاشتن قوانین ضدتراست حقوق کاربران را پایال نموده و اطلاعات انان را بدون اجازه جمع اوری می نماید.

فیسبوک متهم به سوء استفاده از اطلاعات کاربران آلمانی شد ، غول شبکه های اجتماعی اتهامات را رد کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آلمان در نظر دارد برای کنترل رفتارهای فیسبوک و متوقف کردن جمع آوری اطلاعات کاربران قوانینی سخت و خشک تنظیم کند.

دفتر آنالیز و نظارت بر محتواهای دیجیتال آلمان از سال 2015 به طور جدی فیسبوک را آنالیز نموده است، پیش از این نیز دولت المان متوجه شده است که این غول شبکه های اجتماعی از تسلط بازار خود برای جمع آوری اطلاعات در خصوص افراد بدون اطلاع یا رضایت آنان استفاده می نماید.

سخنگوی فیسبوک گفت که این شرکت با یافته های دولت آلمان مخالف است و همچنان به دفاع از مواضع خود ادامه می دهد.تحقیقات فعلی از زمانی شروع شد که نگرانی های مربوط به نشت داده ها در خصوص ده ها میلیون کاربر فیسبوک و البته استفاده از فیسبوک توسط قدرت های خارجی برای نفوذ در انتخابات ایالات متحده مطرح شد.

آلمان به طور خاص به چگونگی دسترسی فیسبوک به اطلاعات افراد به وسیله برنامه های مختلف از جمله اینستاگرام و واتس اپ می پردازد. افزون بر این المان در نظر دارد بازی ها و وب سایت های مرتبط با فیسبوک را مسدود یا محدود کند. بازی و وبسایت هایی که به نظر می رسد اطلاعات کاربران را رصد می نمایند.

هنوز معین نیست که فیسبوک باید تا چه حد در برابر آلمان کوتاه بیاید، اما همه این هشدارها به این معنی است که ممکن است نظارت نماینده های آلمانی یک مهلت برای ادای توضیحات از سوی فیسبوک معین نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: انتخاب
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4000

به "فیسبوک متهم به سوء استفاده از اطلاعات کاربران آلمانی شد ، غول شبکه های اجتماعی اتهامات را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک متهم به سوء استفاده از اطلاعات کاربران آلمانی شد ، غول شبکه های اجتماعی اتهامات را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید