فعالان صنایع دستی خراسان شمالی با فرآیند بازاریابی و فروش آشنا می شوند

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی خراسان شمالی، بازاریابی و تجاری سازی را مهم ترین مسئله در بخش صنایع دستی مطرح کرد و گفت: به همین دلیل سلسله کارگاه های آموزشی برای فعالان استان برگزار می گردد.

فعالان صنایع دستی خراسان شمالی با فرآیند بازاریابی و فروش آشنا می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی عابدی اظهار کرد: سمینار مدیریت بسته بندی با هدف آشنایی فعالان صنایع دستی با فرایندهای بازاریابی، فروش و صادرات در بجنورد برگزار می گردد.

عابدی اضافه نمود: مدرس این سمینار، مازیار قاسم زاده سنگرودی، استاد دانشگاه و مشاور مدیریت بازاریابی و فروش است که روز چهارشنبه 19 تیرماه جاری در محل اتاق بازرگانی استان واقع در کمربندی مدرس، حدفاصل چهارراه شهید فهمیده و میدان دولت در این سمینار حضور خواهد داشت.

او با تأکید بر اینکه برندسازی و تجاری سازی، همزمان با تقویت آموزش ها از اولویت های خراسان شمالی در بخش صنایع دستی است، مطرح نمود: برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی مارکتینگ و بسته بندی برای هنرمندان صنایع دستی استان برنامه ریزی شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8739

به "فعالان صنایع دستی خراسان شمالی با فرآیند بازاریابی و فروش آشنا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان صنایع دستی خراسان شمالی با فرآیند بازاریابی و فروش آشنا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید