فصل نقل وانتقالات و خیمه مدیر برنامه ها روی یک باشگاه، بسته پیشنهادی پردردسر!

به گزارش بلاگ پو، فصل جابجایی فوتبال موعد فعالیت چشمگیر ایجنت های رسمی و همچنین دلال های غیر رسمی است و در این میان اتفاقات قابل تأملی رخ می دهد.

فصل نقل وانتقالات و خیمه مدیر برنامه ها روی یک باشگاه، بسته پیشنهادی پردردسر!

به گزارش خبرنگاران یکی از پدیده های جدید رایج در فصل جابجایی تمرکز ایجنت یا دلال روی یک باشگاه خاص است به طوری که با این سبک کاری برخی از واسطه ها کوشش می نمایند با آوردن چند بازیکن همزمان به یک باشگاه راستا ورودی و خروجی آن باشگاه را به شکل انحصاری در اختیار خود داشته باشند.

این اتفاق البته تبعات سنگینی در آینده نزدیک برای باشگاه ها دارد اما متاسفانه برخی از مدیران بی تجربه فعال در باشگاه های بعضا دولتی بدون توجه به این مسئله اختیارات جابجایی باشگاه خود را به صورت انحصاری به یک ایجنت رسمی یا دلال غیر رسمی واگذار می نمایند. همچنین در برخی موارد مشاهده شده که سرمربیان باشگاه ها نیز با فرد واسطه هماهنگ هستند و بر همین اساس تنها انتخاب و جذب بازیکن از سوی همان فرد خاص صورت می گیرد.

در فصل جاری نیز چنین اتفاقی برای برخی از باشگاه های لیگ رجحان تکرار شده و برخی از مدیربرنامه ها راستا ورود و خروج و جذب بازیکن را به شکل انحصاری در یک باشگاه به کنترل خود در آورده اند. در برخی از این موارد جذب یک بازیکن مشروط به جذب نفرات دیگری شده و در واقع واسطه مورد نظر به شکل هماهنگ چند بازیکن را در یک بسته پیشنهادی به باشگاه معرفی نموده و البته پیروز به امضای قراردادهای مورد نظر خود نیز شده است.

با توجه به استفاده باشگاه های دولتی از منابع عمومی به نظر می رسد ضروری است در شرایط ویژه مالی کشور نهادهای نظارتی دقت بیشتری در اینگونه فعالیت ها و بعضا موارد مشکوک فصل جابجایی داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8368

به "فصل نقل وانتقالات و خیمه مدیر برنامه ها روی یک باشگاه، بسته پیشنهادی پردردسر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل نقل وانتقالات و خیمه مدیر برنامه ها روی یک باشگاه، بسته پیشنهادی پردردسر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید