فروش رایت 3 کتاب کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مدیر انتشارات علمی و فرهنگی از فروش حق رایت 3 کتاب ادبیات کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به ناشران مالزی اطلاع داد.

فروش رایت 3 کتاب کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه فرانکفورت

مسعود کوثری، مدیر انتشارات علمی و فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به نمایشگاه کتاب فرانکفورت از مذاکرات پیروزیت آمیز با ناشران مالزی اطلاع داد و گفت: طی مذاکرات متعددی که با ناشران کشورهای مختلف در این چند روز داشتیم، با ناشران مالزی به توافق رسیدیم و قرار شد با هم مبادله رایت داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتشارات علمی و فرهنگی در این دوره به صورت مستقل غرفه ندارد، بلکه ما برای آنالیز وضعیت و زمینه سازی برای حضور پیروز در دوره آینده به نمایشگاه آمدیم، از همین رو تصمیم گرفتیم که از ادبیات کودک و نوجوان آغاز کنیم.

کوثری توضیح داد: ادبیات کودک و نوجوان نقطه آغاز خوبی بین کشورهاست و می توان روی آن سرمایه گذاری کرد. البته ممکن است ناشران ما برنامه مشخصی برای شناخت ناشر نداشته باشند و بنابراین وقتی اینجا می آیند یک نوع بلاتکلیفی با نمایشگاه دارند و نمایشگاه برایشان خسته کننده می گردد. هر ناشری که اینجا می آید باید یک دوره اعتماد سازی یکی دو ساله را با ناشران انجام دهد، و بتواند هم فروش رایت داشته باشد و هم کتاب هایی را برای ترجمه در ایران انتخاب کند.

وی در ادامه از فروش رایت 3 عنوان از کتاب های کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به ناشران مالزی اطلاع داد و گفت: در مقابل این فروش رایت 3 کتاب از ادبیات کودک مالزی نیز برای ترجمه در ایران خریداری کردیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14698

به "فروش رایت 3 کتاب کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش رایت 3 کتاب کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید