فخرالدینی: هیچ دربی بدون درگیری فیزیکی نیست

به گزارش بلاگ پو، بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به این که تیمش بازی خوبی مقابل سپاهان انجام داده، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم، اما بازی های دربی شرایط خاص خود را دارد و معمولا بدون درگیری فیزیکی نیست.

فخرالدینی: هیچ دربی بدون درگیری فیزیکی نیست

به گزارش خبرنگاران، میلاد فخرالدینی پس از شکست دو بر صفر تیمش در دربی اصفهان، اظهار کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد، هیچ مسئله ای بین من و کومان نبود، سعی داشتم دستش را بگیرم که به من فحاشی کرد.

وی افزود: امروز بازی خوبی را انجام دادیم، تیم ما از لحاظ زمانی دچار مشکل افت شد، ما 3 روز پیش در جام حذفی در بوشهر 120 دقیقه بازی کردیم و تیم ما لایق باخت در این بازی نبود.

وی در ارتباط با برخوردهای فیزیکی بازی خاطر نشان کرد: بازی دربی حساس است و هیچ دربی، بدون درگیری فیزیکی انجام نمی شود، چون دارای شرایط و حساسیت خاص است.

فخرالدینی گفت: بازی بعدی ما در مقابل پدیده است، تیمی که علاوه بر بازی خوبی که انجام می دهد به راحتی به رقبای خود امتیاز نمی دهد، تمام تلاش ما رسیدن به اولین پیروزیمان است تا بتوانیم از نظر روحی به شرایط خوبی برسیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12994

به "فخرالدینی: هیچ دربی بدون درگیری فیزیکی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخرالدینی: هیچ دربی بدون درگیری فیزیکی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید