فارس من، 70 درصد دانشجویان آموزش مجازی دیدند، برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت فیزیکی و مجازی

به گزارش بلاگ پو، رئیس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم گفت: به طور متوسط 70 درصد دانشجویان کشور از آموزش های مجازی استفاده می نمایند که این آمار در بعضی دانشگاه ها به 100 درصد رسیده است.

فارس من، 70 درصد دانشجویان آموزش مجازی دیدند، برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت فیزیکی و مجازی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که امتحانات انتها این ترم دانشگاه ها به صورت آنلاین گردد برگزار گردد.

خبرنگار آخرین شرایط آموزش های مجازی و برگزاری امتحانات را از مسوولان مربوط جویا شده است.

علی اکبر صفوی رئیس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: حدود 3 میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور تحصیل می نمایند.

آمار آموزش مجازی در بعضی دانشگاه ها به 100 درصد رسید

وی با اشاره به آمار استفاده دانشجویان از آموزش های مجازی، گفت: در حال حاضر به طور متوسط 70 درصد دانشجویان از آموزش های مجازی استفاده می نمایند که این آمار بسته به دانشگاه متفاوت است و دانشگاه های عظیم و دولتی، بیشترین آمار استفاده دانشجویان از آموزش های مجازی را دارند که به طور متوسط حدود 90 تا 95 درصد دانشجویان این دانشگاه ها از آموزش مجازی بهره می برند یا دانشگاه فرهنگیان که همه دانشجویان خود را به آموزش مجازی متصل نموده است.

امکان برگزاری امتحانات به صورت فیزیکی و مجازی بسته به شرایط

رئیس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری امتحانات، گفت: وزارت علوم براساس شرایط مختلف، چندین راه کار را در نظر گرفته و به دانشگاه ها ابلاغ نموده است که شامل روش های مختلف برگزاری حضوری امتحانات، برگزاری آنلاین امتحانات و ارزیابی در طول ترم است که با توجه به شرایط زمان امتحان از نظر کرونا هر یک از این روش ها قابلیت اجرا دارد.

وی گفت: اگر شرایط ناشی از شیوع کرونا در کشور در روزهای برگزاری امتحانات به حدی مساعد گردد که امکان برگزاری امتحان به صورت حضوری باشد، امتحانات با روش های مختلف به صورت حضوری برگزار می گردد، برای مثال امتحان دادن در شهر نزدیک محل زندگی دانشجو یکی از این روش ها است.

صفوی خاطر نشان کرد: اگر امکان برگزاری امتحان به صورت حضوری برای دانشگاه یا دانشجو نبود، امتحان می تواند به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردد.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26379

به "فارس من، 70 درصد دانشجویان آموزش مجازی دیدند، برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت فیزیکی و مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، 70 درصد دانشجویان آموزش مجازی دیدند، برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت فیزیکی و مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید