غیبت عجیب امیر عابدینی در ایران و توصیه های مجازی به مدیران!

به گزارش بلاگ پو، امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس این روزها در خارج از کشور به سر می برد.

غیبت عجیب امیر عابدینی در ایران و توصیه های مجازی به مدیران!

به گزارش خبرنگاران، مدت هاست که خبری از امیر عابدینی نیست. عابدینی از جمله مدیران باسابقه فوتبال ایران محسوب می گردد که سال ها در سطح اول فوتبال مدیریت نموده؛ از فدراسیون فوتبال گرفته تا باشگاه های مختلف. این روزها اما کمتر خبری از این مدیر به گوش می رسد. اظهارنظرهای امیر عابدینی محدود شده به فضای مجازی و در آنجاست که پیشنهادها یا نظراتش را می دهد. همین نکته جای تعجب دارد که چگونه عابدینی که ارتباط خوبی با رسانه ها داشته، این روزها کمتر به اظهار نظر رسمی می پردازد.

گفته می گردد وی مدتی است که به خارج از کشور رفته و در ایران حضور ندارد که این موضوع هم در جای خود جای تامل دارد. اینکه او به چه دلیل از ایران رفته و چرا پس از رفتنش کمتر صحبت نموده، جای پرسش دارد.

عابدینی در چند سال اخیر در مدیریت باشگاه هایی مانند داماش مرتکب اشتباهات زیادی شد و اتفاقاتی در آن موقع رخ داد که عجیب بود. او همیشه اعتقاد داشت که به دلیل اینکه مسائل فنی را می داند می تواند در کار مربیان دخالت کند و این کار را هم انجام می داد. با این حال او اخیرا پستی در صفحه شخصی اش گذاشته و نظراتی درباره پرسپولیس داده است. با یادآوری اتفاقاتی که در چند سال اخیر در دوران مدیریت عابدینی در تیم های تحت مدیریت او اتفاق افتاده می توان با تردید به راهکارهای این مدیر نگاه کرد. او البته مدتی هم به عنوان مسئول کمیته مالی فدراسیون فوتبال فعالیت می کرد که در این کار هم پیروز نبود و در نهایت هیئت رئیسه فدراسیون رای به برکناری او داد.

هر چه هست اینکه مدتی است امیر عابدینی در ایران آفتابی نشده و باید دید در نهایت او به ایران می آید یا اینکه همچنان دور از وطن به اظهارنظر در فضای مجازی می پردازد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8250

به "غیبت عجیب امیر عابدینی در ایران و توصیه های مجازی به مدیران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت عجیب امیر عابدینی در ایران و توصیه های مجازی به مدیران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید