عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی کردکوی شروع شد

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل ساختمان بازارچه و موزه صنایع دستی شهرستان کردکوی با اعتبار 3میلیارد ریال اطلاع داد.

عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی کردکوی شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اضافه نمود: در عملیات اجرایی این فاز تکمیل فونداسیون و اجرای ستون های طبقه همکف پیش بینی شده است.

کریمی ادامه داد: در سال قبل این اداره کل اقدام به اجرای بخشی از فنداسیون ساختمان مذکور با اعتبار 600میلیون ریال نموده است.

او اضافه نمود: ساختمان بازارچه صنایع دستی در زمینی به مساحت 500 متر مربع و دیر زیربنایی حدود 1000 متر مربع در چهار طبقه طراحی شده است که شامل بازارچه و غرفه های فروش محصولات صنایع دستی شهرستان و استان ، موزه و بخش اداری است.

او در خاتمه ابراز امیدواری کرد این اداره کل در سال اقتصادی بعدی اعتباری در حدود 20میلیارد ریال برای ادامه و تکمیل ساختمان بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی پیش بینی نموده است که در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل و اجرای عملیات اجرایی مربوطه اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8413

به "عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی کردکوی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی تکمیل ساختمان موزه و بازارچه صنایع دستی کردکوی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید