عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است، چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟

به گزارش بلاگ پو، بازیکن دهه 70 تیم فوتبال استقلال می گوید با ورود بازیکن بی کیفیت خارجی به فوتبال ایران خیانت شده است.

عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است، چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟

ایمان عالمی بازیکن دهه 70 تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: الان حدود 6 سالی است که استقلال از نظر مدیریت در ضعف قرار داشته است. رفت و آمد سرمربی و مدیریت های مختلف و مسائل مالی که همیشه در نقطه ضعف قرار داشته باعث شده نتوانیم بازیکن مورد نظر خود را حفظ کنیم. زمین تمرین ما همیشه دچار مشکل بوده است و بازیکنان با این شرایط مجبور میشود تیم را ترک کند.

او ادامه داد: این مسائل همیشه برای استقلال وجود داشته است و الان با وجود آقای سعادتمند، چون ایشان قبلا در استقلال بوده است و شناخت دارد، فکر می کنم باید حمایت شود تا استقلال به روزهای اوج خود برشود. استقلال همیشه در بحث مدیریت در موضع ضعف بوده است و بهتر است که با این شرایط امید را به هواداران بدهیم.

عالمی درباره قانون جدیدی درباره منع استفاده از بازیکنان و مربی خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وضع شده است گفت: چطور می شود استقلال و پرسپولیس نباید بازیکن خارجی بگیرند اما سپاهان می تواند بازیکن خارجی بگیرد؟ این مساله کار بسیار غلطی است. بحث دلالی و واسطه ها از اول به صورت غلط در کشور ما پایه ریزی شده است و یک سری بازیکن بی کیفیت وارد فوتبال ما شده اند و به فوتبال ما خیانت کرده اند. فوتبال ما باید بازیکن خوب و باکیفیت را به خدمت بیاورد و وجود چنین قانونی غلط است. باید یک استانداردسازی صورت بگیرد و از طرف فدراسیون مورد تایید قرار بگیرد. وجود چنین قانونی بی معناست.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال درباره شروع مسابقات لیگ برتر گفت: فکر می کنم شروع لیگ کار اشتباهی است. چون آماده سازی بازیکنان کار طولانی خواهد بود و کیفیت لیگ کاهش پیدا می کند. به نظر من اگر برای فصل بعد برنامه ریزی شود، اتفاق بهتری خواهد افتاد.

او در ادامه اضافه نمود: تیم ها به از همه نظر دچار مشکل شدند. الان استقلال و تیم های دیگر لیگ برتر در شرایط ایده آلی قرار ندارد و برگزاری لیگ کار جالبی نیست. لغو مسابقات فوتبال در کشورهای دیگر این اتفاق خواهد افتاد و به نظر من باید از اواسط خرداد طبق روال گذشته برنامه ریزی های لازم برای فصل بعدی لیگ برتر انجام شود.

عالمی در سرانجام گفت: الان دو زمین تمرین در اختیار باشگاه گذاشته شده است و به شرطی که امکانات خوبی در اختیار قرار بگیرد، می شود از پتانسیل های تیم استفاده کرد و من فکر می کنم آینده استقلال مشروط به برنامه ریزی آینده فوتبال است وگرنه که بازیکنان همان آدم ها هستند و امیدوارم که با یک برنامه خوب، بازیکنان بتواند شرایط ایده آل خود را به دست بیاورند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26227

به "عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است، چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است، چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید