ظریف با مادورو دیدار کرد، عکس

به گزارش بلاگ پو، وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و رایزنی کرد.

ظریف با مادورو دیدار کرد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدجواد ظریف در ادامه سفر خود در کاراکاس به منظور شرکت در اجلاس نم با نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت وگو و مصاحبه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در کاراکاس حضور دارد همچنین با خانم دلسی رودریگرز معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و مصاحبه کرد. در این دیدار طرفین در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، توسعه و تعمیق روابط دو کشور در تمامی زمینه ها و نیز مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی مصاحبه و مصاحبه کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه پس از 6 روز، نیویورک را برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد در ونزوئلا ترک کرد.

ظریف در کاراکاس در اجلاس مهم وزیران خارجه عضو جنبش عدم تعهد شرکت و سخنرانی کرد.

وزیرخارجه ایران در کنار این اجلاس، با همتایان خود دیدارهای دوجانبه و منطقه ای هم خواهند داشت و همچنین با نیکلاس مادورو رئیس جمهوری و دیگر مقامات این کشور همچون وزیر امور خارجه، رئیس مجلس دیدارهای دوجانبه و جداگانه خواهند داشت.

ظریف پس از ونزوئلا، راهی نیکاراگوئه و بولیوی به عنوان دو کشور متحد و دوست ایران در آمریکای لاتین می شود و آخرین تحولات روابط دوجانبه اعم از سیاسی و اقتصادی را با مقامات آن کشورها مورد بحث قرار خواهد داد.

310

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9231

به "ظریف با مادورو دیدار کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با مادورو دیدار کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید