ظرفیت شبکه ابری کشور 2 برابر می گردد، تمرکززدایی ترافیک از تهران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد پروژه شبکه ابری یکپارچه توزیع شده (ابر ایران) را با هدف ارتقا، بهینه سازی و یکپارچه سازی مراکز داده استانی، برون سپاری کند. براین اساس فراخوان عمومی شناسایی متقاضیان سرمایه گذاری، ساخت، بهره برداری و انتقال شبکه ابری یکپارچه توزیع شده توسط این سازمان منتشر شده است.

ظرفیت شبکه ابری کشور 2 برابر می گردد، تمرکززدایی ترافیک از تهران

این سازمان خاطرنشان کرد: این پروژه را با رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه های اجرایی مربوطه، به وسیله جلب مشارکت بخش دولتی و خصوصی (PPP) به روش ساخت، بهره برداری و انتقال (BOT) و با اعلان فراخوان عمومی و رقابت عمومی، به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار می نماید.

با اجرای این طرح ظرفیت ابری کشور حداقل دو برابر شده و تمرکززدایی ترافیک دیتا از تهران به 8 شهر تحقق می یابد.

این طرح به صورت مشترک با شرکت ارتباطات زیرساخت و صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می گردد و این نوع همکاری میان دستگاهی در یک طرح، نماد یک نگاه جوانان گرایانه و نوگرا به بوروکراسی به منظور هم افزایی و تحقق هدف بزرگ تر است.

اشخاص حقوقی که واجد شرایط اجرای پروژه فوق هستند، برای شناسایی و تکمیل اسناد، تا تاریخ 21 آبان ماه جاری زمان دارند و می توانند به وسیله مراجعه به پرتال سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی https://ITO.gov.ir ضمن دانلود گزارش شناخت پروژه نسبت به تکمیل مستندات خواسته شده و ارسال آن به صورت الکترونیکی به معاونت توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات این سازمان اقدام نمایند.

این فراخوان صرفا به منظور شناسایی متقاضیان است و هیچ حقی را برای ارائه دهنده ایجاد نخواهد کرد و فراخوان عمومی ارزیابی و انتخاب پس از نهایی شدن اسناد، منتشر خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15599

به "ظرفیت شبکه ابری کشور 2 برابر می گردد، تمرکززدایی ترافیک از تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت شبکه ابری کشور 2 برابر می گردد، تمرکززدایی ترافیک از تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید