صباغیان: نظم مهمترین احتیاج امروز کشور است

به گزارش بلاگ پو، رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت اجرای قانون برای توسعه کشور گفت: نظم مهمترین احتیاج کشور برای پیشرفت در اموز مختلف است.

صباغیان: نظم مهمترین احتیاج امروز کشور است

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صباغیان در جلسه تکریم و معارفه استاندار یزد با بیان این که استانداران مسئولیت سنگینی به عهده دارند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بومی باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

وی با اشاره به دغدغه های امروز کشور در حوزه های مختلف، اضافه کرد: بسیاری از نابسامانی های موجود حاصل سوء مدیریت است که شرایط لازم را برای سوء استفاده استکبار فراهم نموده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با بیان این که متأسفانه در کشور اجرای قوانین ضعیف است و روابط در ادارات حاکم شده، گفت: نظم مهمترین احتیاج امروز کشور برای توسعه بیش از پیش است.

صباغیان با بیان این که نمایندگان استان در مجلی شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری با استاندار جدید یزد است، توضیح داد: اجرای عدالت و توازن منطقه ای در سرمایه گذاری در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

این مسئول تأکید کرد: پرهیز از هرگونه جناح بازی باید از دیگر اولویت های اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استان را از دیگر بایدهای اجرایی استان در مدیریت جدید دانست و اعلام کرد: استفاده از مدیران شایسته و پرهیز از گماردن مدیران پروازی باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای جدی برای توسعه استان است، گفت: حمایت بیش از پیش از رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه لازم است.

صباغیان در سرانجام با اشاره به ضرورت حمایت از جوامع کارگری و تشکل های مردم نهاد، گفت: سازمان های مردم نهاد ظرفیت های اجتناب ناپذیری هستند که می تواند با نظارت جدی عامل توسعه بیش از پیش استان و کشور را ایجاد کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3874

به "صباغیان: نظم مهمترین احتیاج امروز کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صباغیان: نظم مهمترین احتیاج امروز کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید