شلیک شش تیر پلیس، خاتمه تعقیب و گریز دزد حرفه ای خودرو

به گزارش بلاگ پو، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف خودروی سرقتی طی عملیات تعقیب و گریز منجبر به تیراندازی و دستگیری دزد اطلاع داد.

شلیک شش تیر پلیس، خاتمه تعقیب و گریز دزد حرفه ای خودرو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف خودروی سرقتی طی عملیات تعقیب و گریز منجبر به تیراندازی و دستگیری دزد اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه گزافی با، اعلام این خبر گفت:: در ساعت 3:15 دقیقه بامداد مورخه 11/09/98، اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به سمت شمال به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون، که پس از آنالیز و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی تعیین شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار به تاریخ 05/09/98 بوده.

کارآگاهان بلافاصله به راننده خودروی پراید دستور توقف داده، ولی راننده خودروی مذکور با مشاهد واحد گشت پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می کند. با آغاز عملیات تعقیب و گریز، واحد گشت با استفاده از علائم هشدار و آژیر مجدداً به راننده خودروی سرقتی دستور ایست داده که وی بدون هیچ گونه توجهی به فرار خود ادامه می دهد.

خودروی سرقتی با عبور از کوچه ها و خیابان های فرعی وارد خیابان دماوند به سمت میدان امام حسین شده که ناهایتاً افسر اکیپ به جهت حفظ جان و مال شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودرو های عبوری توسط دزد با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 3 تیر هوایی می کند.

ولی راننده خودرو مسروقه بی توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داده که افسراکیپ جهت متوقف نمودن خودرو مسروقه اقدام به شلیک 3 تیر به سمت لاستیک خودروی پراید می کند که منجر به پنچر شدن لاستیک جلو و عقب خودروی مسروقه شده و پس از مدتی کوتاهی خودرو متوقف و دزد به هویت فرزین 35 ساله دستگیر و به منتقل می شود.

کارآگاهان در آنالیز سوابق کیفری وی تعیین شد، دزد دارای سوابق متعدد سرقت خودرو می باشد. پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی گرفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16905

به "شلیک شش تیر پلیس، خاتمه تعقیب و گریز دزد حرفه ای خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک شش تیر پلیس، خاتمه تعقیب و گریز دزد حرفه ای خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید