سند توسعه رسانه ای خراسان جنوبی تدوین می گردد

به گزارش بلاگ پو، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه استان، گفت: به زودی در شورای اطلاع رسانی پیش نویس سند توسعه رسانه استان نهایی و تدوین خواهد شد.

سند توسعه رسانه ای خراسان جنوبی تدوین می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدصادق معتمدیان، امروز 17 مرداد، در گردهمایی رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با تاکید بر تکمیل سند توسعه روابط عمومی ها، اظهار کرد: طی یک ماه آینده باید این سند تدوین و برنامه ریزی گردد.

وی اعلام کرد: باید کوشش کرد روند توسعه استان سرعت یابد که در این راستا نمره قابل قبولی در این خصوص به رسانه های استان داده می گردد. به زودی در شورای اطلاع رسانی پیش نویس سند توسعه رسانه استان نهایی و تدوین خواهد شد.

معتمدیان اظهار کرد: در دیداری که اخیرا با مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مدیرعامل خبرگزاری خبرنگاران داشتیم قول داده شد در موضوعات آموزشی و خدمات فرهنگی به استان یاری نمایند.

معتمدیان گفت: مرز و تجارت بین الملل یکی دیگر از فرصت های استان است و باید نگاه فرصت محور به مرز و تجارت داشت. یک چهارم صادرات کشور به افغانستان از استان اجرا شده و صادرات کشور در سال 2018 به 27 کشور اروپایی زیر یک میلیارد دلار بوده اما صادرات سال جاری از مرز ماهیرود یک میلیارد دلار به افغانستان بوده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار نمایشگاه اختصاصی محصولات استان در مزار شریف و کابل افغانستان برپا می گردد.

معتمدیان ادامه داد: آب یکی از مهم ترین موضوعات و مطالبات مردمی است و در سال گذشته کمتر از 30 میلیارد تومان اعتبار برای موضوع آب در استان وجود داشت، اما در یک ماه گذشته 55 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و فاضلاب استان اختصاص یافته است.

وی توضیح داد: 400 میلیارد تومان احتیاج است تا 37 مجتمع آبرسانی استان که بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تکمیل گردد. سند سازگاری با کمبود آب تدوین شده و در این سند به هیچ عنوان نقش بخش کشاورزی کاهش نیافته بلکه سیاست های خود را تغییر دادیم.

وی به دیگر مباحثی که باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد اشاره نمود و یادآور شد: خراسان جنوبی نخستین تولیدنماینده زرشک در دنیا است اما متاسفانه کمتر از 10 درصد فرآوری محصولات در استان انجام می گردد و بیشتر عواید آن در اختیار دلالان قرار می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10058

به "سند توسعه رسانه ای خراسان جنوبی تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند توسعه رسانه ای خراسان جنوبی تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید