سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان به 8 هزار میلیارد تومان رسیده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه هفته دولت بین دو عید مبارک واقع شده است، گفت: باید از این فرصت به عمل آمده به خوبی استفاده کنیم.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان به 8 هزار میلیارد تومان رسیده است

وی به عید غدیر خم اشاره نمود و گفت: عید غدیر روز تاریخی در دنیای اسلام است و این اعیاد در پیدا کردن حقیقت های زیبای تاریخ به ما کمک کند تا بتوانیم مسیر درستی را انتخاب کنیم.

استاندار زنجان به هفته دولت اشاره نمود و گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین خدمات دولت و تبیین خدمات نظام است خدمات دولت در به کل نظام برمی گردد.

درویش امیری به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر اشاره نمود و گفت: شهید رجایی شخصی متواضع و فروتن و متدین بود و باید این شخصیت بزرگ به نسل و سوم و چهارم به خوبی بیان گردد.

وی ابراز کرد: متأسفانه نسل جدید به شخصیت بارز شهید رجایی آشنا نیستند و شخصیت متواضع ایشان قربانی شرایط متلاطم جامعه شد.

استاندار زنجان گفت: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و تاکنون 12 دولت با رأی مستقیم ملت سرکار آمده اند که این امر نماد مردم سالاری دینی است و همه این دولت ها را نظام و جمهوری اسلامی تأیید نموده و اگر به طور از مباحث سیاسی کارنامه جمهوری اسلامی را آنالیز کنیم نظام جمهوری اسلامی عملکرد قابل دفاعی در این بازه زمانی داشته است و طی این مدت کاستی هایی بوده ولی ایران در عرصه مختلف کارنامه درخشانی دارد.

درویش امیری توضیح داد: باید افکار، اندیشه ها و عملکرد شهید رجایی در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین گردد و شهید رجایی مرد مخلصی بود که در دفاع از حریم ولایت بسیار کوشش کرد.

وی اضافه نمود: ریخته شدن خون انسان هایی همچون رجایی و باهنر انقلاب اسلامی را به این صندلی رسانده است و متأسفانه مدیران شناخت لازم از زندگی سرتاسر مقاومت و شخصیت شهید رجایی ندارند.

تحرک اجتماعی در استان زنجان موج می زند

استاندار زنجان بابیان اینکه آرامش در استان زنجان آرامش قبرستانی نیست، ابراز کرد: تحرک اجتماعی در استان زنجان موج می زند و در چند ماه گذشته چندین برنامه بسیار بزرگ با حضور حداکثری مردم در استان برگزار گردید.

درویش امیری به وضعیت استان زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره نمود و گفت: به دلیل فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که داریم ما جزو استان های برتر کشور هستیم و امن ترین استان در سطح کشور هستیم.

وی اضافه نمود: استان زنجان در بحث آسیب های اجتماعی بهترین استان است و کمترین آسیب اجتماعی را دارد.

استاندار زنجان به فعالیت بخش خصوصی در استان اشاره نمود و توضیح داد: در سال 92 حدود 2 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بود که امروز به بیش از 8 هزار میلیارد تومان رسیده است.

درویش امیری گفت: کارگروه برطرف موانع و فراوری نسبت به احیای واحدهای تعطیل اقدام نموده و تاکنون واحدهای تعطیل زیادی با دریافت تسهیلات فعال شدند.

وی اضافه نمود: در هفته دولت 40 اقدام مهم دولت توسط دستگاه های اجرایی استان تبیین خواهد شد تا مردم با این دستاوردها آشنا شوند.

استاندار زنجان به راکد ماندن برخی از انتصابات در استان اشاره نمود و گفت: برای انتخاب معاونت سیاسی باید فرد مورد رضایت خودم را مشخص کنم و افرادی مطرح شدند که خودم معرفی کردم و در این حوزه نمایندگان مجلس هیچ دخالتی نکردندو بنده به دلیل انتسابات امنیت جامعه را به هم نمی زنم.

درویش امیری به خبر خوشی در حوزه آموزشی اشاره نمود و اضافه نمود: کلنگ دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی با زیربنای 7 هزار و 236 مترمربع با 270 میلیارد ریال به عنوان پروژه ملی اولویت دار آغازشده است.

وی اظهار داشت: پروژه احداث دانشکده علوم زمین، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با زیربنای 6 هزار مترمربع و اعتبار 60 میلیارد ریال که در سفر رئیس جمهور در ردیف بود به اتمام رسیده و در ماهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار زنجان تعداد پروژه های قابل بهره برداری روستایی استان زنجان در هفته دولت را 287 پروژه بااعتبار 18 میلیارد تومان اظهار داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 914

به "سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان به 8 هزار میلیارد تومان رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان به 8 هزار میلیارد تومان رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید