سرانه ورزشی در کشور 70 سانتیمتر مربع است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمود گودرزی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن شماره یک استانداری، توضیح داد: این میزان سرانه نیز مناسب این سرزمین زرخیز نیست و باید اهتمام کنیم طرح های نیمه تمام کامل گردد.

سرانه ورزشی در کشور 70 سانتیمتر مربع است

وی گفت: تقویت زیرساخت ها و توسعه امنیت با توجه به شرایط بحران زده منطقه و سلامت مردم از اولویت های دولت بوده است و مسائل عمده ازجمله تقویت دفترچه های بیمه، تغییرات حوزه سلامت و توسعه زیرساخت های اساسی در کشور از اولویت های دیگر است.

وزیر ورزش و جوانان، برطرف مسئله تحریم را یکی دیگر از اولویت های دولت برشمرد و اعلام نمود: سایه تحریم همیشه به عنوان یک تهدید دیده شده که باعث آزار مردم بوده و با اقدامات دیپلماسی دولت یازدهم اکنون نگاه دیگر کشورها متفاوت شده است.

گودرزی بابیان این که این موفقیت در سایه منویات رهبری و تدبیر دولت مردان حاصل شده بیان داشت: این اقدامات چنین نهضتی را رقم زده است.

وی توضیح داد: بدیهی است در این راستا هم مخالفت هایی شده است و کشورهای انگشت شماری هم مخالفت نموده و در کشور هم کاسبان تحریم با این توافق مخالفت و مانع تراشی می نمایند که امیدواریم با سیاست های دولت توافق را بپذیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که مازندران ظرفیت های توسعه فراوانی دارا است اضافه نمود: درگذشته دو میلیون و 700 هزار بشکه نفت صادر می کردیم که باوجود تحریم ها این صادرات به 800 هزار بشکه و قیمت آن از 40 دلار به 38 دلار رسیده که توان مالی ما پنج برابر کاهش یافته است.

گودرزی اقتصاد مقاومتی را از تأکیدات رهبری دانست و گفت: با اقتصاد مقاومتی باید با تحریم نفتی مقابله کنیم و از وابستگی نفتی در بیائیم ولی امروز برای توسعه با محدودیت های سنگین روبرو هستیم و مازندران هم با این شرایط گرفتار محرومیت و محدودیت است.

وزیر ورزش متذکر شد: بدون ورود مردم به عرصه فراوری توسعه امکان پذیر نخواهد بود و با ورود مردم به صحنه و ورود بخش خصوصی، توسعه کشور محقق می گردد.

گودرزی تأکید کرد: مازندران قطب گردشگری و پشتیبان غذای ایران محسوب می گردد که 40 درصد مواد غذایی ایران را تأمین می نماید و می تواند به عنوان پشتیبان کشور یاری نماینده باشد.

وی مازندران رادرحوزه ورزش زرخیر برشمرد و گفت: مدال های طلا و ظرفیت های مازندران نباید نادیده گرفته گردد و با توجه به محدودیت منابع باید یک رونق مالی در ذخایر اتفاق افتد.

وی خواهان مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام شد و اضافه نمود: امنیت روانی و اعتماد برای سرمایه گذاران خصوصی ایجاد و سود مناسب هم برای آنان در نظر گرفته گردد و در سال گذشته وزارت ورزش سهمی را در بانک گذاشت که مازندران 50 درصد این سهم تسهیلات را کسب نموده است.

وی یکی از خدمات دولت یازدهم را کاهش نرخ تورم دانست و اضافه نمود: با آغاز به کار دولت جدید نرخ تورم 40 درصد بوده که اکنون به 13.8 رسیده و امیدواریم این میزان یک رقمی گردد.

این مقام مسئول بابیان این که باوجود محدودیت ها توسعه رخ داده است گفت: با کاهش 43 درصدی نوسانات ارز، فراوری ناخالص ملی به رشد 2.8 رسیده است و به دنبال رسیدن به 8.9 درصد هستیم و تا رونق مالی نباشد، اشتغال محقق نمی گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20080

به "سرانه ورزشی در کشور 70 سانتیمتر مربع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه ورزشی در کشور 70 سانتیمتر مربع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید