سرانه فضای ورزشی دانش آموزان لرستانی 0.53 مترمربع است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رضا زینی وند مقدم ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح خانه کشتی شهدای دانش آموز بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش استعداد یابی در زمینه ورزش است.

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان لرستانی 0.53 مترمربع است

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های ما علاوه بر آموزش، پرورش است؛ اضافه نمود: در امر پرورش نیز مسئله ورزش و تربیت بدنی حیاتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان توضیح داد: به همین خاطر یکی از سیاست هایی که آموزش و پرورش دنبال می نماید استعداد یابی دانش آموزان در زمینه های ورزشی مختلف است که به طور قطع کار پایه ای در زمینه ورزش در آموزش و پرورش انجام گردد تا دانش آموزان پرورش پیدا نمایند و برای شکوفایی استعدادهای خود به فدارسیون های ورزشی معرفی شوند.

زینی وند مقدم ادامه داد: یکی دیگر از سیاست های آموزش و پرورش توسعه فضاهای ورزشی است که در لرستان اهمیت بسیاری دارد چرا که بستر بسیار مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در لرستان چیزی حدود 162 هزار متر مربع فضای ورزشی مسقف و روباز داریم، گفت: همچنین آموزش و پرورش برای هر دانش آموز تقریبا 0.53 متر مربع فضای ورزشی دارد که در این زمینه جزو استان های متوسط کشوری هستیم.

به گفته وی تا سال 94 می بایست یک متر و 20 سانتی متر مربع برای هر دانش آموز فضای آموزشی در کشور ایجاد می گردیده که این امر محقق نگردیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: احداث 6 سالن و 4 استخر که پیشرفت فیزیکی محدودی هم دارند، در دستور کار است و از ماده 27 سران قوا مصوب گردیده است که به شرط اجاره از این ظرفیت استفاده و پروژه ها را تکمیل کنیم.

زینی وند مقدم تاکید نمود: اگر این پروژه ها تکمیل شوند سرانه ورزشی هر دانش آموز از 53 صدم متر مربع به 60 صدم متر مربع می رسد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 954

به "سرانه فضای ورزشی دانش آموزان لرستانی 0.53 مترمربع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فضای ورزشی دانش آموزان لرستانی 0.53 مترمربع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید