ستاری: تغییر تصمیم داور، غیرقانونی و زشت بود، می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم

به گزارش بلاگ پو، محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازی با استقلال شرایط خوبی داریم و می توانیم حریف مان را در بازی روز سه شنبه به دردسر بیندازیم.

ستاری: تغییر تصمیم داور، غیرقانونی و زشت بود، می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم پیکان گفت: پیکان شرایط خوبی دارد و از دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفته ایم، البته در بازی با ذوب آهن هم می توانستیم به برد برسیم، ولی تصمیم عجیب داور همه چیز را تغییر داد. این درست است که پنالتی گرفته شده صحیح نبود، ولی اقدام داور در عوض کردن تصمیمش زشت و غیرقانونی بود. این اتفاق فقط در فوتبال ایران دیده شده است. شما هیچ کجا سراغ ندارید که داور چهارم با موبایل یک صحنه را ببیند و به داور بگوید که تصمیمش را عوض کند. من هم در این مورد به داور اعتراض کردم که ایشان حرف بدی زد و یک کارت زرد هم به من نشان داد.

وی راجع به ملاقات روز سه شنبه تیمش برابر استقلال، تأکید کرد: استقلال تیم خوبی است، ولی ما برای این بازی انگیزه و روحیه بالایی داریم و می خواهیم به برد برسیم. زمانی که در پارس جنوبی بودم با راهنمایی مهدی تارتار استقلال را شکست دادیم و امیدواریم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. تارتار از شکست بدش می آید و امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم تا آقا مهدی را خشنود کنیم. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم.

مدافع پیکان در خصوص صحبت های هفته قبل تارتار و اینکه وی قصد کنار رفتن از سرمربیگری تیمش را داشت، توضیح داد: آقا مهدی زمانی به پیکان آمد که فرصت زیادی در اختیار نداشت. از طرفی عدم شناخت او روی تیم کارش را سخت نموده بود. من بهتر است یک مثال بزنم. زمانی که گواردیولا به بایرن مونیخ رفت، هاینکس همه جام ها را کسب کرد بود و گواردیولا نتوانست در حد انتظار در این تیم پیروز باشد، ولی این دلیل نمی گردد بگوییم که او مربی بدی است یا بایرن تیم ضعیفی بوده است.

ستاری اضافه نمود: تیم ما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد و همه بازیکنان ما خشنود شدند که تارتار در این تیم ماندگار شد. تمام کوشش ما این است که با عملکرد خوب مان جواب زحمات تارتار و همکارانش را بدهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38738

به "ستاری: تغییر تصمیم داور، غیرقانونی و زشت بود، می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: تغییر تصمیم داور، غیرقانونی و زشت بود، می توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید